| | | |

تحلیل فنی شرایط میلان در بازار امسال – چرا روسونری مجبور است پسینا و براردی را بخرد؟

فوتبال۷۲۴- قانون ۴ پرورش باشگاهی ۴ پرورش لیگ که یوفا داره یکم سیستم خرید میلان را تحت تاثیر قرار میدهد.

طبق این قانون، از لیست ۲۵ نفره بازیکنان برای رقابت‌های اروپایی، ۴ نفر باید بین ۱۵ تا ۲۱ سالگی حداقل دو سال در باشگاه تمرین  کرده باشند و ۴ نفر در لیگ مربوطه تمرین کرده باشند و فقط ۱۷ نفر خارجی می توانند در لیست ۲۵ نفر حضور داشته باشند. یعنی میلان ۴ بازیکن از آکادمی و ۴ بازیکن از آکادمی های دیگر تیمهای ایتالیایی نیاز دارد.

با توجه به خروج برادران دوناروما، روسونری دو بازیکن پرورش یافته آکادمی را از دست داده است. در حال حاضر از بین بازیکنان بالای ۲۱ سال میلان، کالابریا و گابیا پرورش آکادمی هستند و رومانیولی، کسیه و تونالی بازیکنان پرورش یافته لیگهای ایتالیا.

با اضافه شدن الساندرو پلیتزاری به عنوان دروازبان سوم از فصل آینده، تعداد بازیکنان آکادمی به ۳ نفر افزایش پیدا می‌کند و به شرط نفروختن رومانیولی (که بعید است فروخته نشود) میلان حداقل یک بازیکن پرورش آکادمی و یک بازیکن پرورش ایتالیا نیاز دارد.

از بین بازیکنان قرضی که تابستان به میلانو باز میگردند، کالدارا پرورش لیگ و پوبگا پرورش آکادمی هستند.

به دلیل شرایطی که در بالا ذکر شد، اگر رومانیولی و کالدارا فروخته نشوند، میلان ۴ بازیکن پرورش ایتالیا را دارد، ولی بعید است این دو نفر در میلانو ماندگار شوند، رومانیولی به دلیل ایجنتش، رایولا، و اتمام قرارداد در سال آینده، و کالدارا به دلیل سطح کیفی و مصدومیت های پیاپی به درهای خروج میلانو نزدیک هستند.

اگر پوبگا به عنوان گزینه چهارم خط میانی حفظ شود روسونری چهار بازیکن آکادمی را دارد. ولی باز هم بعید است پیولی به پوبگا به عنوان گزینه چهارم خط میانی رضایت دهد.

با شرایطی که گفته شد و احتمال بالای فروش کالدارا، رومانیولی و پوبگا، میلان دو بازیکن پرورش ایتالیا و یک بازیکن پرورش آکادمی نیاز دارد. به همین دلیل احتمال فروش گابیا بصورت قرضی یا دائمی در این تابستان اندک است، و باز به همین دلیل گزینه های داخلی برای میلان جذابیت بیشتری دارند.

سران روسونری احتمالا برای پر کردن پست هافبک هجومی به دنبال پسینا خواهند رفت که بازیکن سابق آکادمی میلان است و ۵۰٪ از مالکیتش هنوز با میلان است.

برای پست وینگر راست، براردی گزینه جذابی است که پرورش ایتالیا است و در سطح کیفی و سن خوبی هم قرار دارد.

و در آخر برای نفر چهارم هافبک وسط هم گزینه دیگری از داخل لیگ خریداری خواهد شد. البته برای پست لوکاتلی هم هست که پرورش آکادمی میلان است ولی توان مالی روسونری اجازه چنین هزینه ای را نخواهد داد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید