| | |

ازکوئیل گارای رسما ابتلا به کرونا را تایید کرد، پنج عضو باشگاه والنسیا در قرنطینه هستند

ازکوئیل گارای تایید کرد که تست کرونا ویروس وی مثبت است، اما احساس ناراحتی نمی کند. گارای نخستین بازیکن لالیگا است که تاید شده به این ویروس مبتلا شده است. این مدافع که با جراحی رباط صلیبی اش ادامه فصل را از دست داد، از ماه گذشته در حال استراحت است. او در اینستاگرام اعلام نمود که تست وی مثبت است، با این حال احساس خوبی دارد. لالیگا هم اکنون در ابتدای تعلیق دو هفته ای مسابقات قرار دارد. مدافع والنسیا در حساب شخصی اش نوشت:

واضح است که سال 2020 به شکل بدی برای من آغاز شد. تست کرونا ویروس من مثبت شد، با این حال احساس خیلی خوبی دارم. اکنون باید فقط به توصیه های پزشکان عمل کنم و در حال حاضر در قرنطینه به سر می برم.

گارای 33 ساله در این فصل در 17 بازی در لیگ و 4 بازی در لیگ قهرمانان برای والنسیا به میدان رفته است. تیم آلبرت سلادس در رده هفتم لیگ و در فاصله 4 امتیازی با سوسیه داد رده چهارمی قرار دارد. آنان هفته گذشته نیز با شکست مجموع دو بازی با نتیجه 8-4 مقابل آتالانتا از دور رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفتند. باشگاه والنسیا اخیرا با انتشار بیانیه و بدون نام بردن از گارای، اعلام کرده بود که 5 نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم به کرونا ویروس مبتلا شده اند. در این بیانیه آمده است:

باشگاه والنسیا تایید می کند که 5 نفر از اعضای تیم و کادر فنی به کرونا ویروس مبتلا شده اند. اکنون همه این افراد در سلامت و در قرنطینه خانگی به سر می برند. باشگاه همچنین به حمایت از مسئولان سلامت جامعه و کمپین های آگاه سازی مردمی مبنی بر ماندن در منزل و رعایت کامل موازین بهداشتی، تاکید می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید