فلیک
| | | |

تصمیمات انقلابی هانسی فلیک برای نقل و انتقالات تابستانی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ برای معاملات نقل و انتقالات تابستانی فعال است. تفکر و نقش هانسی فلیک در این میان چیست؟

برای ساده کردن برنامه های نقل و انتقالات، بایرن مونیخ معاملات بازیکن را مانند اینکه چه کسی ممکن است بماند، بیاید و برود، به تصمیم گیری فلیک و هیئت مدیریت سپرده است.

معاملات بایرن مونیخ برای تقویت چهار پست در زمین است. نسخه دوشنبه کیکر گزارش می دهد که بایرن مونیخ در نظر دارد معاملات مالی را برای کمک به نقل و انتقالات مالی در چهار پست مختلف این تیم در نظر بگیرد. آن مواضع عبارتند از:

مدافع چپ: آلفونسو دیویس در حال حاضر شروع کننده انکار ناپذیر در ترکیب است و به نظر می رسد که دیوید آلبا در آن پست نقشی ندارد، مگر اینکه تصمیم بگیرد که با رقمی قابل توجه به رئال مادرید یا بارسلونا برود. یا اینکه در دفاع مرکزی باقی بماند. از آنجا که مشکلات مصدومیت لوکاس هرناندز مانع از حضور او در مرکز یا در سمت چپ شده است، بایرن می خواهد یک بازیکن پشتیبان تهیه کند.

دفاع راست: آلوارو اودریوزولا این تابستان به رئال مادرید باز خواهد گشت و بایرن جستجوی خود برای یافتن پشتیبانی برای بنجامین پاوارد را از سر می گیرد. بایرن مدتی است سرجینیو دِستْ از آژاکس را دنبال می کند، اما آژاکس اولین پیشنهاد بایرن را (20 میلیون یورو) رد کرد.

خط دفاع: بایرن خبر از رفتن جروم بواتنگ دارد که فصل آینده دوباره خود را در پشت لوکاس هرناندز و نیکلاس سوله برای حضور در ترکیب خواهد دید. فلیک یک راست پای مرکز دفاعی می خواهد. محتمل ترین گزینه دایوت اوپامکانو است که به زودی لایپزیش را ترک می کند.

وینگر: آه، بله، لروی سانه. بایرن هنوز هم سانه را بصورت غیر رسمی دنبال می کند. اگرچه او ظاهراً اولین انتخاب فلیك نیست، اما كارل هاینز رومنیگه و الیور كان به حسن صالحمیدزیچ برای قرارداد با سانه پیوسته اند که این احتمال برای حضور سانه در بایرن مونیخ قابل تجسم خواهد بود. اما کاملاً مشهود است که فلیک از هواداران تیمو ورنر است که تاکنون یک فصل فوق العاده را در لایپزیش سپری کرده است.

برنامه هانس دیتر فلیک بعد از تمدید بلند مدت قرارداد با بایرن مونیخ چه خواهد بود؟

این جمع بندی از احتمالات مربوط به مذاکرات تمدید در حال انجام و سایر برنامه های انتقال است که از مصاحبه‌‌های گذشته به دست آمده است:

مانوئل نویر: او احتمالاً خواهد ماند، اما در حال حاضر مذاکرات در مورد مدت تمدید قرارداد مسکوت مانده است. همانطور که می دانیم نویر تا سال 2025 می خواهد در تیم بماند، بایرن تنها تا سال 2023 پیشنهاد داده است. فلیک نسبت به وضعیت کلاس جهانی نویر آگاه است و شدیدا موافق حضور او است، بنابراین شکی نیست که فلیک می خواهد او بماند.

توماس مولر: بعد از نیمکت نشینی زیر نظر نیکو کواچ، مولر به موفقیت های جدیدی زیر نظر فلیک رسیده است. همه افراد تیم می خواهند مولر بماند. فقط مدت زمان قرارداد جدید وی باید توافق شود و در تمدید او شکی نیست.

دیوید آلابا: آلابا هنوز به فکر برنامه های خود است، اما فلیک می خواهد که او بماند. او در دفاع مرکزی بایرن بسیار محکم بوده و در صورت ماندن حضور وی در ترکیب ثابت احتمالاً ادامه خواهد داشت.

تیاگو: طبق گفته‌ها، بایرن می تواند تیاگو را بفروشد، اما عزیمت وی بعید به نظر می رسد. کیکر ادعا می کند که بایرن قصد دارد با او تمدید کند و فقط جزئیات کمی برای روشن شدن باقی مانده است. این امر می تواند با توجه به اهمیت و فداکاری تیاگو برای این باشگاه، حرکتی آشکار باشد، مخصوصا به دلیل بازی های برجسته وی زیر نظر فلیک و نظر مثبت مربی روی او تمدید تیاگو قطعی به نظر می‌رسد.

خاوی مارتینز: زمان خاوی در مونیخ به پایان رسیده است. یاشوا کیمیچ در شماره 6 جایگاه خود را تثبیت کرده است. بیشتر محتمل است که او به اتلتیک بیلبائو بازگردد تا به کار خود در اسپانیا پایان دهد.

بواتنگ: همانطور که در بالا ذکر شد، گرچه فلیک از بواتنگ قدردانی می کند، اما او هنوز هم به احتمال زیاد از تیم جدا خواهد شد.

نوشته‌های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید