| | |

تغییرات شبانه در کادر فنی شالکه پس از شکست سنگین از اشتوتگارت

در شالکه بعد از شکست مقابل اشتوتگارت (1-5) در هفته بیست و سوم بوندسلیگا تغییرات کادر فنی رخ داد.

بیلد و اسپورت 1 و کیکر گزارش کرده اند، سرمربی کریستین گروس مدیر ورزشی تیم یوخن اشنایدر مدیر تیم ساشا رایتر و مربی بدن سازی ورنر لویتارد اخراج شده اند.

Christian Gross is no longer a Schalke coach

گروس در اواخر دسامبر سال 2020 تیم شالکه را با میانگین 0/45 امتیاز در هربازی (یک برد، هشت شکست، دو تساوی) برعهده گرفت. گروس پس از دیوید واگنر ، مانوئل باوم و هاب استیونز چهارمین مربی تیم در سال 2020 بود.

 

Must leave Schalke prematurely: Jochen Schneider and Christian Gross.

شالکه در هرج و مرج کامل فرو می رود. پس از قیام بازیکنان علیه مربی و سیلی بعدی در بوندسلیگا (شکست سنگین از اشتوتگارت)، باشگاه شالکه اکنون یک مربی را برای سومین بار در این فصل اخراج می کند: کریستین گروس 66 ساله پس از دو ماه و یک پیروزی مجبور به ترک سمت مربیگری شد.

و این همه ماجرا نیست: مدیر ورزشی یوخن اشنایدر که بهر حال دوره مسئولیت وی در تابستان به پایان می رسید، دیگر مسئولیتی ندارد. سرپرست تیم ساشا رایتر که تلاش بیهوده ای برای استراحت در روز شنبه داشت، مانند مربی بدنساز ورنر لویتارد اخراج شد.

تیم قعر جدولی با سرعت زیاد به سمت لیگ دسته دوم می رود و اکنون دوباره در حال عوض کردن کادر است. این بار تقریبا در همه سطوح. تنها پس از دو هفته، شالکه دیوید واگنر سپس جانشین وی مانوئل باوم و حالا کریستین گروس را که بجای مربی موقت هاب استیونز آمده بود، را اخراج کرد.

Schalke 04: After the players' revolt against Gross - these are the Schalke rebels

اوج بی آبرویی: قبل از شکست در اشتوتگارت، مشخص شد که بازیکنان سعاد کولاسیناچ (27 ساله)، کلاوس یان هونتلار (37 ساله) و شوکودران مصطفی (28 ساله) برای اخراج مربی خود به دنبال گفتگو با اشنایدر و راتر بودند. براساس اطلاعات اسپورت 1، مدیر فنی تیم پیتر نبل (54 ساله) فورا و به طور موقت این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت. به گفته این خبرگزاری، مربی بدنسازی و آمادگی جسمانی ورنر لویتارد نیز اخراج شده است.

شالکه با 9 امتیاز از 23 بازی در مکان آخر جدول بوندس لیگا عقب است. علائم در گلزنکرشن به وضوح حاکی از سقوط این تیم به دسته دو است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید