| |

توخل پس از حذف مقابل رئال مادرید : دیدن خنده داور با آنچلوتی اذیتم کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ پس از پایان بازی زئال مادرید و‌ چلسی در مرحله۱/۴نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱/۲۲ توماس توخل در پایان بازی اصلاً خوشحال نبود. چلسی که بازی رفت را 1-3 باخته بود در زمین مادرید بسیار خوب بازی کرد .توخل به بازیکنانش افتخار می کند، اما از اشتباهاتی که به قیمت دو گل برای او تمام شد، ناراحت است… .

توماس توخل بعد از این حذف گفت 🔻

“ما چهار گل زدیم و موقعیت های بیشتری داشتیم، اما شانس زیادی نداشتیم. ناامید هستیم، زیرا دو اشتباه انجام دادیم. حساس ترین لحظه بازی اشتباه کردیم. در چنین بازی هایی شما کمی به شانس نیاز دارید. شانس میخواستیم و آن را نداشتیم.»

توخل درباره اینکهچلسی چه چیزی کم داشت؟🔻

ما دو توپ را در لحظات حساس از دست دادیم. این اشتباهاتی است که نمی‌توان در برابر مادرید مرتکب شد.

توخل درباره تاکتیک🔻

“بازیکنان من برنامه را خیلی خوب اجرا کردند. این ربطی به مادرید در بازی رفت ندارد. بازی اینطوری است. امروز توانستیم این برنامه را اجرا کنیم، بازیکنان بسیار جدی بودند.”
وقتی بازی تمام شد دیدم که داور با آنچلوتی می خندد و به نظرم خیلی بد بود. بعد از یک شکست سخت رفتم تا با او دست بدهم و او را در آنجا دیدم که با مربی رقیب با آنچلوتی که یک جنتلمن است می خندد. خوب به نظر نمی رسد».

توخل درباره گل مردود🔻

“احساس ناامیدی داشتم، بله. اما در بازی اول هم احساس ناامیدی کردم. راستش را بخواهید گل را ندیدم. از اینکه داور که مسئول است، نرفت تا ببیند آیا هند است یا نه، تعجب کردم،. مارسینیاک دار خیلی خوبی است ولی باید گل را می دید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید