تورس
| | | |

انتقالی بزرگ که دومینو نقل و انتقالات پریمرلیگ، لالیگا و بوندسلیگا را به دنبال دارد

براساس گزارش ها بوریسیا دورتموند فرن تورس، ستاره والنسیا را به عنوان هدف شماره 1 خود برای جایگزینی جیدون سانچو در تابستان قرار داده است اما لیورپول در صورت بروز فرصت در آماده باش است تا در صورت عدم جذب سانچو برای تورس اقدام کند.

وینگر راست پس از ظهور در تیم اول در مستایا، به یکی از جوان ترین استعدادها در فوتبال اروپا بدل شد.

تورس از زمان اولین حضور در این تیم در سال 2017 ، تاکنون بیش از 60 بازی برای تیم اصلی والنسیا انجام داده است.

او همچنین به طور منظم برای تیم های زیر 21 سال اسپانیا بازی کرده و امیدهای زیادی وجود دارد که در آینده نزدیک برای تیم اول اسپانیا بازی کند.

تورس در حال حاضر رکورد جدیدی را برای والنسیا ثبت کرده است و به جوانترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شده است که 50 بازی لالیگا را انجام داده است.

ریپورت هفته گذشته ادعا كرد كه لیورپول نیز به شدت به این وینگر علاقه دارد، قرارداد این بازیکن ۲۰ساله تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

تورس به خوبی از علاقه لیورپول آگاه است. نشریه گل نیز گزارش می دهد که یوونتوس، آژاکس، منچستریونایتد، من سیتی و اتلتیکو مادرید نیز در مورد این بازیکن فکر می کنند.

با این حال، همین نشریه معتقد است که دورتموند تیمی است که در حال حاضر دست بالا را برای بخدمت گرفتن این جوان 20 ساله دارد.

تیم بوندس لیگایی احتمالاً در تابستان به دنبال جایگزینی برای جیدون سانچو است.
گزارشی در روز دوشنبه مبنی بر انتقال سانچو به منچستریونایتد منتشر شد. بنا بر گزارش توافق بین دورتموند، ایجنت سانچو و منچستر یونایتد انجام شده اما هنوز رسمی نشده و دورتموند تورس را به عنوان جایگزین سانچو برگزیده است.

این جوان، که می تواند در هر نقطه از خط حمله بازی کند، در حال حاضر بند آزادسازی 91 میلیون پوندی دارد اما در صورت عدم توافق در مورد تمدید، تابستان امسال رقم فسخ او به مراتب کمتر خواهد شد.

با توجه به توانایی دورتموند در پرورش ستاره های جوان و تبدیل آنها به برخی از پرسروصداترین استعدادهای اروپا، می توان گفت ترجیح بازیکن اسپانیایی پیوستن به لوسیان فاوره است.

اما پس از به ثمر رساندن شش گل و ایجاد شش فرصت دیگر، لیورپول نیز همچنان مشتاق به عقد قرارداد با وی است و گفته می شود که مذاکرات بین تورس و دورتموند تحت تاثیر این علاقه غول انگلیسی قرار گرفته است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید