تولیسو
| | | | | |

تولیسو بر سر دوراهی منچستریونایتد و آرسنال

به گزارش فوتبال 724 به تقل از مرکاتو آرسنال و منچستریونایتد هر دو در تابستان امسال، کورنتین تولیسو، هافبک بایرن مونیخ را به صورت جدی مد نظر دارند.

تولیسو در تابستان سال 2017 با هزینه 36 میلیون پوندی از لیون به بایرن پیوست و با شروع عالی در بوندسلیگا راهی زمین شد. او در 40 بازی ابتدایی خود در 17 بازی موفق به ثبت 10 گل و هفت پاس گل شد.

با این حال، پس از تنها چهار بازی در دومین فصل حضور خو ، بازیکن تیم ملی فرانسه یک مصدومیت رباط صلیبی را متحمل شد. با بازگشت این فصل، تولیسو به ثبات قبل نبوده است. او در 24 بازی گذشته فقط 3 گل و 5 پاس گل داشته است.

میرور در گذشته ادعا کرده بود که آرسن ونگر می خواست تولیسو را به ورزشگاه امارات بیاورد.

بسیاری از باشگاه ها هنوز هم او را بازیکن عالی میدانند و به او علاقه دارند. قهرمان آلمان حاضر به گوش دادن به پیشنهادات است. در گزارشها به آرسنال و یونایتد نیز اشاره شده است، همچنین یوونتوس، اتلتیکو مادرید و ناپولی.

منچستریونایتد یا آرسنال کدام برای تولیسو بهتر است ؟

تولیسواز بایرن مونیخ، تیمو بکر و ژیگو بورگستالر از شالکه04 در دیدار چهارم نهایی DFB Pokal آلمان بین شالکه 04 و بایرن مونیخ در Veltins Arena در 03 مارس 2020

منچستر یونایتد میتواند با نفرات بیشتر وسط زمین را اداره کند. منچستر یونایتد قرارد داد ماتیچ را یکسال تمدید کرده است.احتمال تمدید خوان ماتا کم است و جسی لینگارد هم احتمال زیاد از تیم می رود.
آوردن یک هافبک هجومی برای بازی در کنار برونو فرناندز می تواند حرکت خوبی برای یونایتد باشد، اما آرسنال خیلی بیشتر به تولیسو احتیاج دارد. مسوت اوزیل می تواند تابستان امسال امارات را ترک کند، اما حتی اگر اینطور نباشد، آنها به تولیسو احتیاج دارند.

دنی سبالوس قرار است به رئال مادرید بازگردد و آرسنال را تنها با گرانیت ژاکا، لوکاس توریرا، جو ویلوک و ماتئو گووندوزی میتواند کار کند. اندکی خلاقیت بیشتر در خط هافبک آرسنال لازم است و تولیسو نیز قادر به چنین کاری است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید