| |

توماس مولر : انتخاب توپ طلا ناامیدکننده بود ولی ما اصلا شگفت زده نشدیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو روز قبل توپ طلای اهدایی فرانس فوتبال به مسی رسید ، یکی از شانسهای این عنوان لواندوفسکی بود که رتبه دوم را بدست آورد ، اما توماس مولر نظر دیگری درباره هم‌تیمی خود دارد

 

توماس مولر در شبکه‌های مجازی نوشت :

 

از نظر یک باواریایی، لهستانی و همچنین از نظر آلمانی، اهدای توپ طلا عصر دیروز قطعا ناامیدکننده بود. برای برخی حتی کمی بیشتر. اگرچه مدتی طولانی‌تر در این تجارت بودم و بنابراین واقعاً از نتیجه شگفت‌زده نشدم (مثل فرانک ریبری در سال 2013 بود)

 

توناس مولر در ادامه نوشت 🔻

همه چیز این فکر را در من شکل داد یا تقویت کرد: ما بازیکنان بزرگی در بوندسلیگا داریم. و ما مجبور نیستیم خود را پنهان کنیم. با این حال، موفقیت های بین المللی بیشتر برای به رسمیت شناخته شدن جهانی ضروری است. این همچنین انگیزه بزرگی برای من است تا همه چیز را به تعادل برسانم تا تلاش کنم لیگ قهرمانان را به مونیخ برگردانم و به دنیای فوتبال نشان دهم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. و بالاتر از همه، آنچه فوتبال آلمان برای ارائه دارد.

 

توماس مولر از انگیزه بازی بارسا می‌گوید🔻

ما فرصت بعدی را برای انجام این کار در چهارشنبه آینده در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا داریم. بیایید با آن مقابله کنیم!

مولر درباره توپ طلا مسی گفت 🔻

 

با لیونل مسی، انتخابات احتمالاً بهترین فوتبال فردی بود که تا به حال انتخاب کرده است. بنابراین به لیونل بابت بردن توپ طلا تبریک می گویم، حتی اگر فکر کنم رابرت لواندوفسکی این بار سزاوارتر بود.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید