| | | |

توماس مولر: قبلا فقط درباره اف‌سی‌هالیوود می‌شنیدم ولی حال آن را از نزدیک می‌بینم

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم بایرن مونیخ و سالزبورگ در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا. به دیدار یکدیگر رفتند و بایرن توانست با نتیجه شش بر دو رقیب را درهم بکوبد.

با این برد بایرن به تنها تیم تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در چهار بازی متوالی خارج از خانه بیشتر از شش گل به ثمر می‌رساند.

بعد از بازی سرمربی تیم هانس فلیک و لروی سانه و جروم بواتنگ به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.

بواتنگ:

همانطور که انتظار می رفت بازی سختی بود، سالزبورگ بسیار خوب بازی کرد. ما حرکات خوب و بدی داشتیم، به خصوص در نیمه دوم. در پایان، ما به بردی که شایسته آن بودیم، رسیدیم.

بواتنگ:

ما هرگز تسلیم نمی شویم، این چیزی است که ما را از هم متمایز می کند. ما می دانستیم که آنها یک بازی فشرده انجام می دهند، سخت فشار می‌آورند ولی خسته می شوند. در پایان از آن خوب بهره برداری کردیم.

جروم بواتنگ در مورد اینکه آیا وضعیت آلابا در رختکن مطرح است یا خیر:

البته اینطور است. او روی بازیها تمرکز کرده و امشب یک بازی عالی دیگر انجام داد. ما به عنوان یک تیم کاملا پشت او هستیم.‌‌

لروی سانه در مورد آلابا:

من خیلی اوضاع را دنبال نمی کنم. من روی تیم متمرکز هستم، دیوید نیز اینچنین است. او پسر خوبی است. این چیزی است بین او و باشگاه است. فقط می توانم بگویم که او همیشه عملکرد خوبی دارد و اینکه او کاملاً روی تیم متمرکز است.

لروی سانه:

اگر به نتیجه نگاه کنید، به نظر می رسد یک بازی آسان است. اما ما کار را برای خود سخت کردیم. ما می دانستیم که سالزبورگ تیم سختی خواهد بود، آنها مخصوصاً در نیمه دوم بازی‌ها قدرتمند هستند. ، اما در نهایت ما واقعاً خوب عمل کردیم.

سانه:

ما باید یکی دو گل می زدیم و بازی را زودتر تمام می کردیم.

فلیک درباره اظهارات برازو در مورد آلابا قبل از بازی گفت:

برای من مهم است که در تیم و اطراف آن آرامش داشته باشم. ما روز شنبه یک بازی بسیار مهم مقابل دورتموند داریم. من به چیز دیگری علاقه ندارم. من حسن را ندیدم در مصاحبه چه گفته ، بنابراین نمی خواهم توضیحی بدهم.‌‌

هانسی فلیک:

به نظر می رسد یک پیروزی آسان از نتیجه است ، اما اینطور نبود. وقتی آنها توپ را بدست آوردند ، بازی را خیلی خوب عوض می‌کردند و ما را غافلگیر کردند. این یک بازی عالی برای تماشاگران بود ، اما نه برای مربیان.
من از ذهنیت امشب تیمم خوشحالم.

توماس مولر در مورد وضعیت آلابا:

صرف نظر از بحث ، دیوید عملکرد خوبی دارد و نمی گذارد تحت تأثیر اخبار قرار گیرد. کل موضوع (بحث) برای تماشاگران جالب است.
من قبلاً از خواندن آن لذت می بردم ( اف‌سی‌هالیورد) و اکنون من دارم آنرا بصورت زنده تجربه می کنم.

‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید