مولر لوکوموتیو
| | |

توماس مولر پیش از بازی لوکوموتیو مسکو : همیشه نامزدهایی برای قهرمانی است و ما جز آن هستیم

فوتبال724– توماس مولر پیش از بازی برابر لوکوموتیو مسکو در مورد شرایط بایرن و اهداف این فصل توضیح داد.

توماس مولر:

ما خوشحالیم که رقابت “ما ” (لیگ قهرمانان) دوباره در حال بازگشت است. ما می خواهیم فرمی را که در حال حاضر داریم ادامه دهیم. حال خوبی داریم، جو خوبی در تیم داریم و همه نشانه ها مثبت است.

مولر درباره برنامه بازیهای فشرده:

از نظر من بار بازی‌ها مشابه فصل های گذشته است. همیشه سخت بوده است. من نمی دانم در این فصل بازی های بیشتری وجود دارد یا خیر. این بحث خستگی اغلب در مواردی استفاده می شود که شما عملکرد در زمین خود را غیر از این نمی توانید توضیح دهید.

مولر:

ما از بازی خود لذت می بریم، خصوصاً بازیکنان هجومی. انگیزه زبادی وجود دارد و در فاز فعلی که هستیم، داشتن انگیزه کار چندان دشواری نیست. از همان ابتدا برای ما آسان است که پرانگیزه باشیم و خلاقیت داشته باشیم ما از بازی خود راضی هستیم.

مولر:

شاید در مسئله دفاعی آنچنان خوب در برابر هرتا و هوفنهایم نبودیم، اما در چند بازی اخیر باز هم خیلی خوب عمل کردیم، به خصوص در برابر تیم های قدرتمندی مانند اتلتیکو یا فرانکفورت.

مولر در مورد رکوردها:

قبل از بازی، شما در تلاش برای شکستن هیچ رکوردی نیستید. این روش غلطی خواهد بود و همچنین مغرورانه خواهد بود. اول از همه، این پیروزی در بازی مهم است.

مولر در مورد احتمال قهرمانی پشت سر هم در لیگ‌ قهرمانان ‌اروپا:

همیشه نامزدهایی برای قهرمانی است و ما جز آن هستیم.

ما همیشه در مراحل آخر آنجا بودیم. در حال حاضر ما احساس بسیار بسیار خوبی داریم، اما این در ماه مارس و آوریل به ما کمک نمی کند. با این حال من به باشگاه و تیم اعتماد دارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید