تمدید قرارداد دیبالا
| | | | | | | |

تیمهای زیادی چشم به ستاره تورین دارند و برای جذب پائولو دیبالا “مایل به پرداخت” هزینه هستند

به گزارش فوتبال۷۲۴ چلسی و تاتنهام هاتسپور در صورت حضور آرژانتینی در بازار در تابستان امسال از پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس استقبال می کنند.

دیبالا در پایان فصل وارد12 ماه پایانی قرارداد خود می‌شود و اگرچه مذاکرات درباره تمدید ماه ها طولانی شده است ، اما هنوز توافق نامه ای حاصل نشده است. اوضاع در ماه دسامبر کمی ناخوشایند شد وقتی دیبالا ادعا کرد که مذاکرات هنوز آغاز نشده است ، و رئیس باشگاه یوونتوس را مجبور کرد به طور علنی از کار او سوال کند.

 

فابیو پاراتیچی اخیراً تأیید کرد که یوونتوس همچنان مشتاق است دیبالا را در توافق جدیدی در تورین نگه دارد ، اما به نظر می رسد این کار آنقدرها هم که انتظار داشتند آسان نیست و اکنون France Football از چلسی و اسپرز به عنوان مقصدهای احتمالی در صورت گفتگو نام می برد.

دو باشگاه لندن مایل به پرداخت 50 میلیون پوند برای جذب دیبالا و حضورش در لیگ برتر هستند.

نشریه 90min در ماه دسامبر تأیید کرد که نمایندگان دیبالا با “شش تیم بزرگ” لیگ برتر – چلسی ، اسپرز ، منچستر یونایتد ، منچسترسیتی ، لیورپول و آرسنال – در ارتباط بوده اند ، زیرا این بازیکن 27 ساله به آینده خود در ایتالیا شک دارد.

 

 

او در ماه ژانویه فقط 10 بازی را در همه مسابقات در ترکیب اصلی شروع کرد و از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد که از آن زمان او را از بازی دور کرد و نقش محدود او در تیم نگرانی ها را در مورد اینکه آیا ماندن در تورین حرکت صحیحی برای حرفه او است ، ایجاد کرد.

اینکه چلسی یا اسپرز واقعاً آماده پرداخت 50 میلیون پوند برای دیبالا هستند ، موضوع دیگری است. سخت است که چلسی این نوع پول را برای یک مهاجم دوم دیگر پرداخت کند ، به خصوص اگر آنها قصد دارند بیش از 100 میلیون پوند در ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند هزینه کنند

حرکت به سمت اسپرز منطقی خواهد بود. آنها در سال 2019 به شدت با دیبالا در ارتباط بودند و انتظار می رفت که تا پایان مذاکرات به توافق برسند و ژوزه مورینیو ممکن است به دنبال علاقه خود باشد تا گزینه حمله دیگری به تیمش بدهد.

 

اگر دیبالا واقعاً وارد بازار شود ، می تواند نظر تعداد زیادی از تیمهای برتر را جلب کند مخصوصا اینکه تا همین چند سال پیش او یکی از خطرناک ترین مهاجمان بود.

دلو اسپورت معتقد است پاری سن ژرمن و بارسلونا هر دو مشتاق جذب دیبالا خواهند بود و هر دو می توانند بازیکنانی را به یوونتوس برای مبادله پیشنهاد دهند. برای پی اس جی ، این مائورو ایکاردی است ، در حالی که بارسلونا آماده تعویض آنتوان گریزمان است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید