| |

تیمو‌ ورنر احتمالا تیم آینده خود را انتخاب کرده است

ورنر معتقد است که در‌ لیورپول زیر نظر یوگن کلوپ به خوبی عمل خواهد کرد.

مهاجم جوان لایپزگ، روز شنبه دوباره مورد توجه قرار گرفت و شایعاتی مربوط به رفتن او به آنفیلد گفته شد. تیم لایپزیگ به تیمو ورنر گفته که مشکلی با رفتن او   به لیورپول ندارد، اگرچه عجله ای هم برای این انتقال ندارند.

ورنر 23 ساله به لطف شم گل‌زنی خود در بوندسلیگا یکی از بهترین مهاجمین لیگ محسوب می شود. گل در روز شنبه در جریان بازی  لایپزیگ (۵-۰) شالکه،   بیست و یکمین گل او در لیگ بود، چهار گل کمتر از بهترین گلزن لیگ، رابرت لواندوفسکی.

لایپزیگ همچنین در رقابت  قهرمانی بوندسلیگا به شدت اختلاف کم خود را با باواریایی ها حفظ کرده و این پیروزی باعث شد یک امتیاز با بایرن فاصله داشته باشند.
ورنر همچنین در بازی تاتنهام لایپزیگ که میهمان بودند، موفق به گلزنی شد. او مدت ها است به  باشگاه‌های برتر اروپایی متصل می‌شود.

لیورپول یک مقصد ممکن برای او است و مهاجم آینده دار اعتراف می کند که فاکتور حضور کلوپ بر تصمیم وی بسیار موثر است. وی هنگامی که در مورد لیورپول بعد از مسابقه شنبه از وی سؤال شد، گفت:

“یورگن کلوپ یکی از بهترین مربیان جهان است و او  آلمانی است. بسیاری از مسائل حاکی از آن است که شاید من [در لیورپول] خیلی خوب با آنها هماهنگ می‌شوم.”

به محض اینکه بوندس لیگا و لیگ قهرمانان  به پایان برسد،  وی بلافاصله برای تیم ملی آلمان و بازیهای ملی خودش را آماده میکند و بعد از آن در تابستان او به فکر آینده خود خواهد بود.

“من هیچ چیزی را رد نمی کنم. ما تابستان بازیهای قهرمانی اروپا را داریم. می خواهم روی آن مسابقات تمرکز کنم.”

مربی ورنر، یولیان ناگلزمن نظرات‌خود را دارد. ناگلزمان در باره احتمال پیوستن ورنر به لیورپول می‌گوید :

او در چند سال اول وضعیتی را که در اینجا دارد به دست نمی آورد و من  به او گفته ام که شرایط در لیورپول سخت‌تر است.
بازیکنان می بینند که چگونه در حال توسعه هستیم و چقدر پتانسیل داریم.  ما کسی را که به ما کمک کرده را حمایت می کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید