| | | | | | |

تیمو ورنر هدف لیورپول با  استرلینگ وینگر سابق آنها مقایسه می‌شود

به گزارش فوتبال۷۲۴، به نقل از گابریله مارکوتی، کارشناس فوتبال اروپا، تیمو ورنر با رحیم استرلینگ مقایسه می‌شود و احتمال پیوستن به لیورپول باعث می شود “بیش از حد این قیاس” انجام شود. اخبار انتقال ورنر در تابستان به شدت حول  لیورپول است. طبق گزارش ها، مرد  لایپزیگ بند فسخ 60 میلیون یوروئی (50 میلیون پوند) دارد، که در آوریل امسال ممکن است کمتر شود.

ماركوتي معتقد است كه ملی پوش آلمان مي تواند برتري براي ليورپول باشد زيرا آنها به دنبال جايگزيني هاي بلند مدت براي  محمد صلاح، ساديو مانه و روبرتو فيرمينو هستند.
او‌ گفت:


در مورد تیمو ورنر، او بند فسخ دارد، من شایعات مختلفی را درباره رقم آن دیده ام. قبلاً 20 میلیون پوند بود، اکنون معتقدم 50 میلیون پوند است.  من نمی فهمم که چرا این مسائل به هیچ وجه عمومی نیست، زیرا نماینده وی می داند و نماینده وی به هر باشگاهی که می خواهد برای او پیشنهاد بدهد می گوید پس چرا این راز را مخفی نگه داشته‌اند؟ روی کاغذ او برای لیورپول بسیار مناسب است، روی کاغذ او جوان تر از صلاح، فیرمینو و مانه است، که فکر میکنم همه آنها ۲۷ یا 28 ساله هستند.

او می گوید استرلینگ از نظر توانایی از ورنر پیشی گرفته است اما ادعا می کند که این آلمانی می‌تواند از ستاره 25 ساله منچسترسیتی بهتر شود.

مارکوتی ادامه داد:


من علاقه ای به ورنر نداشتم. شما می دانید كه او در اشتوتگارت خیلی بی‌تجربه ظاهر شد. من او را دوست نداشتم، زیرا او خیلی دایو میزد! من گفتگویی را با کسی به یاد می آورم که می‌گفتیم اگر در همان سنی که رحیم استرلینگ قرار داشت بود چه کسی بهتز بود؟ ورنر یا استرلینگ؟

اکنون، او استرلینگ لیورپول است. از نظر توانایی فنی ورنر در دوره جوانی بازیکن بهتری است، من فکر میکنم از استرلیگ بهتر شود. البته من قطعا این را نمی‌دانم، فقط امیدوارم این دو نفر هرکجا که می‌روند از بازی لذت ببرند.

در همین حال، ایان مک گری، کارشناس نقل و انتقالات، اصرار دارد ورنر تابستان بازیکن لیورپول می‌شود و می گوید بایرن مونیخ نیز در حال بررسی وضعیت فیرمینو است.

مک گری در پادکست پنجره نقل و انتقالات گفت:


“ما به طور دقیق و مداوم گزارش داده ایم که ورنر تابستان امسال به لیورپول خواهدپیوست. من نمی توانم چیزی را گزارش کنم که فکر می کنم تغییراتی در آن وجود دارد، خبر جالب این است که نمایندگان روبرتو فیرمینو در 10 روز گذشته با بایرن مونیخ در رابطه بوده‌اند، این را مطمئنم. ولی آیا او حاضر به ترک آنفیلد است؟  آیا او علاقه مند به بازگشت به بوندس لیگا است؟  آیا وی علاقه دارد بخشی از بازسازی بایرن شود؟

البته بایرن از ابتدای فصل گذشته برای بازسازی تیم برنامه ریزی منسجمی كرده اند. فیرمینو ممکن است بهترین جایگزین برای رابرت لواندوفسکی باشد زیرا تماسهایی با بایرن گرفته شده است و که ممکن است در سالهای نزدیک او  به لیگ آمریکا منتقل شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید