ورنر لیورپول
| |

تیمو ورنر چلسی را یک باشگاه کلاس جهانی می‌داند و بسیار هیجان‌زده است

بهتبه گزارش فوتبال۷۲۴  تیمو ورنر منتظر پیراهن بعدی خود در باشگاه چلسی است. برای او چلسی یک باشگاه کلاس جهانی است و حرکت به لندن قدم درست است. این مهاجم لیگ قهرمانان را با لایپزیگ تمام نمی کند. تیمو ورنر پس از چهار سال در لایپزیگ ، وارد ماجراجویی در لیگ برتر شد و به چلسی پیوست.

این مهاجم در مصاحبه با کیكر توضیح داد:

احساس كردم كه من برای تغییر باشگاه ها آماده هستم.زمان آن بود كه از این فرصت استفاده كنم و به یك باشگاه کلاس جهانی بروم. می خواهم به چهره ای تبدیل شوم كه به او اعتماد داشته باشند و به تیم هم اعتماد كنم ، دقیقاً مثل لیپزیگ.

او درباره تصمیمش در پیوستن به چلسی گفت

چلسی نه تنها یک پروژه هیجان انگیز ارائه داده بود ، بلکه بهترین احساس را نیز به من داده و برای جذب من بسیار سخت تلاش کرد. آنها در واقع خیلی زنگ زدند و واقعاً با تمام وجود سعی کردند مرا برای انتقال به چلسی متقاعد کنند.من در هر مکالمه احساس می کردم که واقعاً تحت نظر هستم و احساس کردم که این قدم درست است. از آنجا که من چند هفته پیش این تصمیم را گرفتم ، پشیمان نشده ام.

ورنر درباره لیگ برتر و هیجان آن بسیار خوشحال است

سه سال پیش ، چلسی در انگلیس دقیقاً آخرین چیزی بود که منچسترسیتی فصل قبل بود و امروز لیورپول در ان جایگاه است، قهرمانی لیگ.
در لیگ برتر ، جدول می تواند به سرعت تغییر کند. من احساس می کنم که چلسی در حال حاضر برای چند سال آینده تیمی واقعا قدرتمند و در حال ساخت است.

ورنر درباره عدم بازی برای لایپزیگ در لیگ قهرمانان گفت

این یک تصمیم مشترک توسط همه افراد درگیر بود. این مرحله تمرکز و تمرینی از همه طرف ها احتیاج داشت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید