| | | | | | | | |

تیم منتخب فصل سری آ تا پایان هفته ۲۶ اُم از نگاه اوپتا

رقابت‌های سری آ هم مانند بسیاری دیگر از مسابقات ورزشی جهان تحت تاثیر کروناویروس تعلیق شد. این تعلیق حداقل تا ۳ آوریل ادامه خواهد داشت.

با توجه به این اتفاق، وبسایت اوپتا در بخش ایتالیا، تیم منتخب فصل سری آ تا به اینجای مسابقات را معرفی کرد. در ادامه به بررسی این تیم و عملکرد بازیکنان حاضر در آن خواهیم پرداخت.

تیم منتخب فصل سری آ از نگاه اوپتا

دروازه بان:

وویچخ شزنی(یوونتوس)

گلر لهستانی بانوی پیر، در ۱۹ بازی که این فصل در سری آ انجام داده ۱۷ گل دریافت کرده و ۸ بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. همچنین یک بار موفق به گرفتن ضربه پنالتی شده و ۸۰ درصد ضرباتی که به سمت دروازه اش زده شده را مهار کرده است.

مدافعان:

تئو هرناندز(میلان)

بهترین خرید فصل سری آ، عملکرد فوق العاده ای در رقابت‌های این فصل داشته است. ۵ گل و دو پاس گل در ۲۲ بازی نشانگر نمایش درخشان تئو هرناندز است. میانگین ۲ دریبل صحیح و ۱.۲ پاس کلیدی در هر بازی هم شامل آمارهای مثبت او می‌باشد.

فرانچسکو آچربی(لاتزیو)

آچربی در این فصل از مهم‌ترین عوامل موفقیت تیم سیمونه اینزاگی بوده. لاتزیو در ۲۴ بازی با حضور او ۷ کلین شیت داشته. ۲.۸ دفع توپ(پاکسازی) و ۱.۷ تکل در هر بازی بیان‌کننده درخشش اوست. مدافعی که سالها درگیر مبارزه با بیماری سرطان بوده است حالا از گزینه های مانچینی برای حضور در یورو است(در صورت برگزاری).

استفان دی فرای(اینتر)

مدافع پیشین لاتزیو، از ارکان مهم اینتر در مسیر رقابت برای قهرمانی سری آ بوده است. ثبت ۷ کلین شیت در ۲۳ بازی و آمار درخشان ۳.۷ دفع توپ و ۱.۴ قطع توپ در هر مسابقه دلیلی حضور این بازیکن هلندی در تیم منتخب فصل سری آ است.

خوان کوادرادو(یوونتوس)

هافبک کلمبیایی در اکثر مسابقات این فصل به عنوان مدافع راست به زمین رفته است. آمار او شامل ۱.۲ دریبل موفق و ۲ تکل موفق در هر بازی میشود. همچنین ثبت یک گل و دو پاس گل از دیگر دلایل انتخاب او در این پست است.

هافبک ها:

فابین رویز(ناپولی)

هافبک آینده دار اسپانیایی در ۲۲ بازی این فصل دو گل زده و دو پاس گل داده است. همچنین ۷۰ درصد دریبل هایش موفق بوده. علاوه بر این، ثبت ۱.۵ پاس کلیدی و ۱.۷ تکل موفق در هر بازی از دیگر فاکتورهای مثبت رویز بوده است.

میرالم پیانیچ(یوونتوس)

علی‌رغم افت نسبی پیانیچ در قیاس با فصل گذشته، او همچنان یکی از بهترین های سری آ به شمار میرود. ۱.۲ قطع توپ و ۱.۷ تکل موفق در هر بازی در کنار دقت پاس ۹۰ درصدی، نمایش‌های خوب هافبک بوسنیایی را تایید میکند. او همچنین ۳ بار برای تیمش گل زده و دو پاس گل برای هم تیمی هایش مهیا کرده.

لوئیز آلبرتو(لاتزیو)

این هافبک اسپانیایی بدون شک جز ۵ بازیکن برتر فصل سری آ بوده و با ۱۲ پاس گل صاحب عنوان بهترین پاسور لیگ هم هست. آلبرتو ۴ بار هم برای عقاب ها گلزنی کرده است. آمار ۲.۱ دریبل موفق و میانگین ۳ پاس کلیدی در هر مسابقه هم کیفیت بالای او را اثبات میکند.

مهاجمان:

کریستیانو رونالدو(یوونتوس)

دومین گلزن برتر سری آ با ۲۱ گل. ثبت ۳ پاس گل در کنار ۱.۷ پاس کلیدی و ۱.۸ دریبل صحیح در هر بازی، بخشی از شاخص های موفق کریستیانو در سری آ است. همچنین او در این فصل موفق به ثبت رکورد گلزنی در ۱۱ بازی متوالی هم شد.

یوسیپ ایلیچیچ(آتالانتا)

فقط سه روز از نمایش درخشان ستاره چپ پای آتالانتا میگذرد. او در این فصل سری آ ۲۱ بازی انجام داده و ۱۵ گل به ثمر رسانده است. ۵ پاس گل در کنار ۱۳ خلق موقعیت و ۲.۶ دریبل موفق در هر بازی علت حضور وینگر اسلوونیایی در تیم منتخب فصل سری آ است.

چیرو ایموبیله(لاتزیو)

چیرو آقای گل فعلی سری آ با ۲۷ گل زده به شمار میرود. او ۷ پاس گل هم ثبت کرده است. از دیگر موارد قابل ذکر میتوان به ۱.۸ پاس کلیدی او در هر بازی اشاره کرد. این مهاجم ۳۰ ساله تا اینجای فصل، سه بار موفق به گرفتن پنالتی برای عقاب ها شده است.

منبع: اوپتا

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید