بازیکنان نیوکاسل
| | |

جان بارنز : بازیکنان بزرگ به نیوکاسل نخواهند آمد، همه چیز پول نیست

فوتبال724– به نظر می رسد مالکین فعلی نیوکاسل در لیگ برتر، در آستانه عقد قرارداد با شاهزاده سعودی هستند. مالکین آینده قبل از مالکیت رسمی، ‌نمایندگان خود را برای جذب ستارهای بزرگ فوتبال به سراسر اروپا فرستاده‌اند اما جان بارنز، بازیکن سابق نیوکاسل به هواداران هشدار داده است که موفقیت صرفا با پول نیست و ممکن است مدتی طول بکشد. او ‌می‌گوید خرید نام های صرفا معروف به معنی بازیکنان بهتر برای تیم نیست.

به گفته جان بارنز، بازیکن سابق تیم، نیوکاسل یونایتد نباید انتظار داشته باشد که به محض انتقال مالکیت به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی، بتواند بهترین بازیکنان جهان را جذب کند.

گروهی که به سرپرستی ولیعهد عربستان محمد بن سلمان، قرار است قرارداد 300 میلیون پوندی (375 میلیون دلاری) برای خرید باشگاه لیگ برتر را امضا کنند، در حالی که بسیاری از هواداران علی رغم سؤالاتی درباره گذشته این شاهزاده سعودی، از احتمال سرمایه گذاری عظیم در زمینه خرید بازیکنان ابراز هیجان می کنند. مشکل اصلی سوابق حقوق بشر عربستان است که به انتقادهای شدیدی منجر شده است.

هرچه از مشکلات خارج از زمین باشد، بارنز بازیکن سابق تیم ملی انگلیس فکر می کند هواداران نیوکاسل باید صبور باشند و نباید انتظار داشتند که باشگاه هنگام جذب بازیکنان جدید، بلافاصله بتواند با منچسترسیتی رقابت کند.

بارنز به خبرنگاران گفت:

جذب نامهای بزرگ برای نیوکاسل امکان پذیر نیست. اگر ستارگان بزرگ فوتبال قابل فروش بودند باز هم در ابتدای امر به نیوکاسل نمی‌آمدند. رونالدو به آنجا نمی رود، مسی به آنجا نمی رود، ام‌ باپه به آنجا نمی رود، من هنوز فکر نمی کنم که بهترین بازیکنان فوتبال نیوکاسل را تیمی برای انتقال حساب کنند.

مطمئنن نام‌های بزرگ درکار نیستند، آنها بازیکنانی هستند که احتمالاً نیوکاسل هیچ وقت نمی‌توانست قبل از تصدی‌گری طرف سعودی بدست آورد. همه می خواهند تلاش کنند و بازیکنان بهتری جذب کنند. بازیکنان بهتر صرفا به معنای جذب نام های بزرگ نیست.

آنها پول بیشتری خرج می کنند، بازیکنان بیشتری را با توجه به دستمزدی بالاتر از معمول جذب می کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید