| |

جدال آبی‌های لندن و قرمزهای مونیخ، لیگ‌قهرمانان اروپا

ورزشگاه استمفورد بریج و خاطره ای بد برای نویر ،بوآتنگ و‌مولر ، دیدار چلسی و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا فینال سال 2012 بود تیم لندنی در ضربات پنالتی (1-1 تساوی) در آلیانز آرنا  پیروز شد.

چهار بازی قبلی در تمامی رقابت های بین چلسی و بایرن مونیخ 17 گل به ثمر رسیده است که به طور میانگین 4.25 در هر بازی است.

مقایسه دو تیم در ۲۰بازی گذشته در‌تمام رقابتها

طبق فرمت فعلی ، چلسی ۱۴  بار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است فقط رئال مادرید ، بارسلونا و بایرن مونیخ  در این مدت  حضور بیشتری در مرحله حذفی داشته‌اند.  با این حال ، آبی‌ها از سال 2013/14 از این مرحله عبور نکرده‌اند.
بایرن مونیخ برای دوازدهمین فصل پیاپی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است – فقط رئال مادرید (23) و بارسلونا (16) در بالای این لیست قرار دارند.  باواریایی ها در 7 بازی  از 7 دوره قبلی از این مرحله عبور‌کرده‌اند ،  تنها استثنا فصل گذشته با  لیورپول بوده است.
بایرن مونیخ حداکثر امتیاز (18/18) را کسب کرد و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا این فصل بالاترین تفاضل را دارند و بهترین عملکرد  تیمی در مرحله گروهی این رقابت ها. 

ترکیب‌دو تیم از دید سایت هواسکور

مصدومین و محرومین

آندریاس کریستیانسن روز شنبه 90 دقیقه کامل در پیروزی 2-1 چلسی مقابل تاتنهام با ماسک صورت انجام بازی کزد و برای شروع ممکن است در ترکیب باشد.
روبن لوفتوس به اندازه کافی برای نیمکت مناسب بود و امیدوار است پس از بازگشت او از مصدومیت ، به عنوان ذخیره بازی کند ، تامی ابراهام شنبه نیمه دوم بازی را شروع کرد.
با این حال انگولو کانته همچنان مصدومیت دارد ،

بایرن مونیخ بدون ایوان پریسیچ و نیکلاس سوله به میدان می‌اید ، هرچند هر دو در حال ریکاوری هستند
مارتینز ارزیابی خواهد شد و احتمالا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید
انتظار نمی رود هانس دیتر فلیك تغییراتی گسترده در تیم خود ایجاد كند.

چلسی در هر چهار بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا در خانه و بازی خارج از خانه خود حذف شده و نتوانسته است در  8 بازی حذفی خود در آن دوره (۴مساوی ۴باخت) به پیروزی برسد.

چلسی در یکی از شش بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا در استمفورد بریج (۴مساوی ۱باخت) پیروزی کسب کرده است ، پیروزی 2-1 مقابل لیل در دسامبر گذشته.

بایرن مونیخ از زمان شکست فینال لیگ قهرمانان سال 2012 برابر چلسی ، باشگاه های انگلیس را در 4 بازی از 5 بازی پیاپی خانگی و خارج از خانه خود در این رقابت ها حذف کرده است.

چلسی و بایرن مونیخ بیشترین گل های مشترک را در بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل (5) به ثمر رساندند که از بین آنها سه کرنر نیز شامل 3 گل می شود.

سرمربی چلسی ، فرانک لمپارد ، در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ به عنوان بازیکن ، سه گل به ثمر رسانده است ، بهترین رکورد مشترک وی در این رقابت ها.  او همچنین یکی از پنالتی های پیروزی  در فینال 2012 مقابل باواریایی ها را تبدیل به گل کرد.

رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا 10 گل به ثمر رسانده است ، این دومین بار است که بعد از 2012/13 با بوروسیا دورتموند به گلهای دو رقمی رسیده است.  با این حال او در 597 دقیقه اخیر خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به گل نرسیده است

مقایسه دو دروازبان از نظر آمار و ارقام
مقایسه مدافعین از نظر آمار و ارقام
مقایسه خط میانی از نظر آمار و ارقام
مقایسه خط حمله از نظر آمار و ارقام

نتایج بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان

نتایج پنج بازی آخر بایرن مونیخ در همه رقابتها

لیگ قهرمانان اروپا
2 شهریور 1399
- 23:30
پاری سن ژرمن
0 1
بایرن مونیخ
لیگ قهرمانان اروپا
29 مرداد 1399
- 23:30
لیون
0 3
بایرن مونیخ
لیگ قهرمانان اروپا
24 مرداد 1399
- 23:30
بارسلونا
2 8
بایرن مونیخ
دی اف بی پوکال
14 تیر 1399
- 22:30
بایر لورکوزن
2 4
بایرن مونیخ
لیگ قهرمانان اروپا
18 مرداد 1399
- 23:30
بایرن مونیخ
4 1
چلسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید