| | | | | | |

جزئیات آخرین پیشنهاد بارسلونا به پی اس جی برای خرید نیمار

2019 سالی برای فراموش کردن نیمار بود

پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت. او در بازی حساس برگشت مقابل منچستریونایتد به علت مصدومیت حضور نداشت. داشت به فرم اصلی اش باز میگشت ولی باز هم گرفتار حاشیه شد و این بار هم رد پای او در یک بی انضباطی دیگر دیده شد. در فینال کوپه دی فرنس بعد از شکست مقابل رنس در ضربات پنالتی به صورت یکی از هواداران مشت زد!

به امید اینکه خاطرات بد باشگاهی خود را پشت سر بگذارد پا به کوپا آمریکا گذاشت؛ اما اینبار به تجاوز به هموطنش که برای دیدن او به فرانسه آمده بود متهم شد! سیرکی رسانه ای به دنبال این اتفاق در برزیل شکل گرفت. در بازی یکی مانده به آخر و دوستانه تیم ملی برزیل قبل از شروع تورنمنت خانه نشین شد. نیمار از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و نمی توانست بازی کند. او فقط نظاره گر قهرمانی تیمش در کوپا آمریکا و جام قهرمانی در دست هم تیمی هایش شد!

تلاش برای ترک پی اس جی در طی تابستان و بازگشت به باشگاه سابقش بارسلونا برای اولتراها نابخشودنی بود آن هم موقعی که رقابتهای برتر فرانسه داشت از سر گرفته میشد. اما دیگر گذشته ها گذشته، با بازگشت نیمار به عنوان یکی از برترین بازیکنان جهان و فرم خوب او قبل از تعطیلی لیگها به علت کرونا ویروس، نیمار بار دیگر برای بازگشت تلاش خواهد کرد. این بار هدف او شفاف تر و نزدیک تر است.

او باز خواهد گشت؟شرایط بارسلونا شاید مناسب نباشد

با این حال بارسلونا نیز مانند دیگر باشگاه ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و درآمدش به شدت کاهش یافته است. در حال حاضر بعید به نظر می رسد بارسا بخواهد از بند وبستراستفاده کند( قانونی که بارسا می تواند به موجب آن نیمار را با 200 میلیون یورو خریداری کند) یا 167 میلیون یورو را برای نیمار بپردازد. این ادعایی بود که توسط ژولین لورن در EPSN حدود یک ماه پیش مطرح شده بود. طبق ادعای خبرنگار فرانسوی، لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن که رابطه خوبی هم با نیمار دارد می خواهد مهاجمش را در تابستان به فروش برساند تا پاریس بتواند تمرکزش را روی امباپه بگذارد و مانع از رفتن ستاره فرانسوی به رئال مادرید شود.

همانطور که می دانیم پاندمیک کرونا ویروس در حاضر می تواند بر بازار نقل و انتقالات اثرگذار باشد و بارسلونا در حال حاضر نگران این است که چگونه می تواند این مبالغ و مخارج سنگین را پرداخت کند آن هم در شرایطی که بسیاری از موسسات و برند های معروف از جریان اخراج ها، مرخصی ها و تعدیل نیرو ضربه خورده اند.

جوزپ ماریا بارتومئو هم عنوان کرده که توافق مبادله بازیکن و پول نقد برای این که قیمت بازیکن به زیر 100 میلیون یورو کاهش یابد طبیعی است. گرچه هنوز بلاتکلیفی در مورد این که لالیگا چه زمانی شروع می شود ادامه دارد . البته این بلاتکلیفی به زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی هم تعمیم داده می شود.

موندو جزئیات آخرین پیشنهاد بارسا به پی اس جی را بازگویی کرده است. رویکرد احتمالی بارسا احتمالا شبیه همان پیشنهادی است که قبل از شروع فصل 19-20 به پاریسن ژرمن دادند؛ یعنی مبادله بازیکن. طبق گزارش راجر تورلو و فرناندو پولو بلوگرانا قصد دارد 140 میلیون یورو به علاوه یکی از بازیکنان خود بین ایوان راکتیپچ، ژان کلر تودبیو و عثمان دمبله را به صورت قرضی برای معامله به پاریس پیشنهاد دهد.

شاید شرایط پیچیده تر شود

پی اس جی از 20 میلیون یورو هم کوتاه نخواهد آمد و بارسا هم توانایی کنار کشیدن از بازی را ندارد.

در میان انبوهی از وقایع ممکن در این معامله، ممکن است برنده جام جهانی، یعنی پای آنتون گریزمان به عنوان یک گزینه برای معامله بر سر میز مذاکره نیز کشیده شود. گرچه مهاجم فرانسوی فقط یک فصل برای آبی اناری ها به میدان رفت. در ورزشی مانند فوتبال هر چیزی ممکن است. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید