|

جسی لینگارد : از اشتباه خودم شدیدا متاسف هستم،این لباس برای من معنی خاصی دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ جسی لینگارد اذعان می کند که از اشتباه خود که مستقیماً منجر به شکست منچستریونایتد در لیگ قهرمانان سه شنبه شب شد ، صدمه دیده است.

این بازیکن 28 ساله در نیمه دوم توسط اوله گونار سولشایر به میدان رفت و ابتدا در بازی با کریستیانو رونالدو به عنوان یک بازیکن خط حمله بازی کرد و سپس در خط میانی مرکزی به میدان رفت .

اما با توجه به اینکه شیاطین سرخ همه چیز را فقط یک دقیقه دیگر در ساعت تحت کنترل دارند ، لینگارد با یک پاس کوتاه ضعیف ، دروازه بان داوید دخیا را بطور غیرقابل توضیح تحت خطر قرارداد و سپس جوردن سیباتچو از یانگ بویز اجازه داد تا در وقتهای اضافه گل پیروزی بخش را به ثمر برساند

در حالی که قهرمانان سوئیس یک پیروزی معروف را جشن گرفتند ، همه چیز روی سکوها مشخص بود ، اما برای یونایتد این یک شب ناامیدکننده دیگر در اروپا بود

در مورد لینگارد ، خطای او یک ضربه شخصی بزرگ بود زیرا به نظر می رسد پس از دوران قرضی در وستهام در نیمه دوم فصل گذشته ، دوباره در یونایتد خوب کار کند . او در رسانه های اجتماعی ابراز تاسف کرد که چنین کاری انجام داده است.

لینگارد در توییتر خود نوشت:🔻

“دیشب واقعا درد داشت. هر بار که پیراهن را بر تن می کنم ، امیدوارم مردم بفهمند این برای من چه معنایی دارد.”

“من همیشه می خواهم بهترین کار را برای باشگاه ، تیم و هواداران انجام دهم. من از سهم خود در شکست ناراحت هستم. اشتباهاتی در فوتبال رخ می دهد اما ما خودمان را میسازیم و دوباره به میدان می رویم.”

 

لینگارد تابستان امسال به طور دائم از اولدترافورد جدا نشد و در عوض ماندن و مبارزه برای جایگاه خود را انتخاب کرد ، با وجود اینکه در 16 بازی برای وستهام در 9 بازی لیگ برتر 9 گل به ثمر رساند. او تصمیم گیری بیشتر درباره آینده خود را تا ژانویه به تعویق انداخته است.

رونالدو ، میسون گرینوود ، مارکوس رشفورد ، آنتونی مارسیال ، جیدون سانچو و ادینسون کاوانی از جمله کسانی بودند که برای دقایق بازی با هم رقابت می کردند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید