گتوزو جنوا
| | | |

جنارو گتوزو پس از برد 6 بر صفر مقابل جنوا: ما امروز خیلی خوب نبودیم

فوتبال724– جنارو گتوزو اصرار دارد که نتیجه 6-0 نتیجه عملکرد ناپولی مقابل جنوا را به خوبی نشان نمی دهد و آنها “باید تعادل را بهبود ببخشند.”

با این وجود پارتنوپی کاملاً بر بازی مسلط بود، اما مربی مشتاق بود که دستاوردهای خود را کم اهمیت بداند.

گتوزو به اسکای اسپورت ایتالیا تأکید کرد:

این نتیجه بسیار سخت است و منعکس کننده بازی نیست.

اگر زیلینسکی 30 ثانیه پس از شروع مجدد گل نمی زد، این یک مسابقه کاملا متفاوت بود. ما باید روی بهبود و یافتن تعادل مناسب تمرکز کنیم، زیرا برای بازی در این نوع فوتبال به تعادل نیاز داریم.

من به لوزانو اجازه تکروی نمی دهم، بنابراین او اکنون بازیکن متفاوتی است. وقتی وارد تیم شد، از نظر روحی و جسمی صد در صد نبود. او مثل یک کودک توپ را لگد می زد و می افتاد، حالا او قدرت در پاهایش دارد.

من لوزانو را از روزهای حضور در PSV می شناختم، او همیشه به جناحین حمله می کرد، اما فصل گذشته در بهترین فرم خود نبود. او اکنون در حال بازی است زیرا در فرم خوبی است.

کل تیم سال گذشته افت کرد و ما همچنان باید بیش از 90 دقیقه ثابت قدم باشیم.

اوسیمن اولین بازی خود را در فرم 4-2-3-1 آغاز کرد، اگرچه پس از مصدومیت لورنزو اینسینیه به سرعت به 4-3-3 بازگشت.

ما بازیکنی مانند اوسیمن کم داشتیم که می توانست به فضا حمله کند، بنابراین امروز او دیگر گل نزد، اما موقعیت هایی را ایجاد کرد که به دیگران اجازه می داد گل بزنند. هم تیمی هایش همیشه به دنبال او هستند، بنابراین ما از نحوه کمک او بسیار راضی هستیم.

اینسینیه فردا آزمایش خواهد شد، این یک مشکل عضلانی بود و احساس کشش در خم شدن کرد.

از گتوزو در مورد اظهارات کریستیانو جیونتولی مبنی بر اینکه کالیدو کولیبالی، علی رغم علاقه PSG و منچسترسیتی، احتمالاً در ناپولی خواهد ماند، سال شد.

امیدوارم که او با خودخواهی با ما باقی بماند، زیرا او هم از نظر فنی و هم به عنوان یک شخصیت به ما چیزهای زیادی می دهد. جهان به دلیل همه گیری تغییر کرده است و من فهمیدم که همه باشگاه ها باید صورت های مالی را متعادل کنند. امیدوارم تماسی برای خریدش نرسد، اما تا روز مهلت انتقال از این بابت عصبی خواهم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید