مالدینی لیگ قهرمانان
| | | |

خاطرات پائولو مالدینی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیش از بازی با لیورپول

فوتبال724– پائولو مالدینی ، مدیر میلان ، خاطرات مورد علاقه خود در لیگ قهرمانان را پیش از دیدار روسونری با لیورپول بیان کرد.

غول های سری آ فردا اولین بازی خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در بیش از هفت سال گذشته انجام می دهند.

مالدینی ، اسطوره باشگاهی که در حال حاضر به عنوان مدیر فنی آن مشغول به کار است، بهترین خاطرات خود را در این رقابت ها که در طول دوران بازیگری خود پنج بار آنرا به دست آورد، بیان کرده است.

لیگ قهرمانان برای من شاید بالاترین نقطه دوران حرفه ای من در میلان بود. لیگ قهرمانان که قبلا جام اروپا بود، که پدرم در سال 1963، برای اولین بار برای یک تیم ایتالیایی، آن را فتح کرد.

این منبع احساسات بسیار قوی است، از اولین بازی شما نمی توانید هیچ بازی اشتباه را انجام دهید، کوچکترین اشتباه می تواند شما را حذف کند.

این اسطوره 53 ساله ادامه داد:

هیجان انگیزترین لحظات شش روز قبل از دربی های مرحله نیمه نهایی 2003 و فینال مقابل یوونتوس و آخرین قهرمانی در لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود.

روسونری در سال 2003 مقابل یوونتوس این جام را در اولدترافورد فتح کرد. آنها قبل از شکست بیانکونری در فینال، نیمه نهایی را مقابل اینتر بازی کردند.

مالدینی افزود:

هنگامی که [سیلویو] برلوسکونی رئیس باشگاه شد، ایده او این بود که تیمی داشته باشد که بتواند مانند خانه خارج از خانه بازی کند.

ما به سطح بالایی رسیدیم که وقتی به فینال رسیدیم فشاری را احساس نکردیم. البته احساس شگفت انگیز بردن جام به عنوان کاپیتان رسیدن به هدفی بود که هنوز به عنوان یک هدف مشترک باقی مانده است زیرا این یک ورزش تیمی است نه یک فرد.

نقطه قوت این باشگاه این است که بیش از 100 نفر آن را تشکیل می دهند، نه فقط در زمین.

بسیاری از ارزشمندترین لحظات من مربوط به احساساتی است که مردم به شما نشان می دهند. وقتی مردم از من می پرسند که من چه چیزی را بیشتر از روال تمرینات، زندگی در رختکن از دست می دهم، این افزایش آدرنالین است که در ورزشگاه به من می رسید.

وقتی ما در بارسلونا در اولین فینال خود مقابل استئوا بازی کردیم، دریای هواداران روسونری برای کسانی که در ورزشگاه منچستر حضور داشتند و هواداران ما را دیدند واقعاً فراموش نشدنی است.

میلان آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان را برابر اتلتیکو مادرید در سال 2014 انجام داد.

آنها در ورزشگاه کالدرون در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 4-1 شکست خوردند و کلارنس سیدورف روی نیمکت آنها به عنوان مربی نشسته بود.

میلان فردا بدون زلاتان ابراهیموویچ در آنفیلد رود حضور خواهد داشت بنابراین اولیویه ژیرو یا آنته ربیچ به عنوان مهاجم هدف در خط حمله شروع خواهند کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید