|

خاویر تباس: ” باشگاه با مدیریت حکومتی که بدون محدودیت هزینه می کنند فوتبال را بی ثبات می کنند.”

به گزارش فوتبال۷۲۴ خاویر تباس ، رئیس لالیگا روز چهارشنبه در موناکو در یک رویداد رسانه ای صحبت کرد و در مصاحبه ای با L’Équipe ، وی به انتقاد شدید از پاری سن ژرمن و مالکیت قطری این باشگاه پرداخت.

 

شما اغلب از PSG انتقاد می کنید. شاید به این دلیل است که آنها نیمار و مسی را که در لالیگا بودند گرفته اند؟ خاویر تباس🔻

 

اگر به این فکر کنید به خودتان دروغ می گویید. من از پاری سن ژرمن انتقاد می کنم زیرا آنها پول لازم را برای تیمی که در اختیار دارند تولید نمی کنند. این باعث تحریف رقابت اقتصاد فوتبال اروپا می شود. این به معنای حمایت واقعی نیست. پاری سن ژرمن چگونه می تواند به ما توضیح دهد که تیمی به ارزش درامدی تقریباً 600 میلیون یورو دارد؟ اگر آنها لیگ 1 را ببرند ، بیش از 45 میلیون یورو دستمزد نمی گیرند – غیر ممکن است. من از روسای پی اس جی و لیگ 1 دعوت کرده ام تا ارقام و ترازها را به ما نشان دهند. آنها به من پاسخی نداده اند آنها به سرعت انتقاد می کنند ، اما پاسخ نمی دهند

آیا به ترازنامه پاری سن ژرمن شک دارید؟خاویر تباس🔻

 

من می توانم با ارقام ، تقلب در رابطه با فرپلی مالی را به شما نشان دهم ، که هنوز تغییر نکرده است. قبل از مسی ، پاری سن ژرمن قراردادهای حمایتی 40 درصد بیشتر از منچستریونایتد داشت … در فوتبال چیزی به نام ارزش بازار وجود دارد … این که مسی یا نیمار در پی اس جی بمانند ، برایم مهم نیست. فقط این به فوتبال اروپا لطمه زیادی می زند. من تنها کسی نیستم که می گویم دلیل فرار پی اس جی از جریمه ، خطای رویه بود ، نه کاری که انجام دادند.

آیا برای شما پی ای جی نمی تواند در محدوده FFP باشد؟

خاویر تباس🔻

 

با این فرمول که هنوز سر جایش است ، خیر.

آیا به این دلیل که قطر در لالیگا سرمایه گذاری نکرده است ، حسادت نمی کنید؟

خاویر تباس🔻

 

من همین را به تیم آلمریا [لیگ دوم اسپانیا] که متعلق به عربستان سعودی است می گویم. کشورهای باشگاهی که بدون محدودیت سرمایه گذاری می کنند فوتبال را بی ثبات می کنند.

 

پاری سن ژرمن ، که شما همچنان او را مورد انتقاد قرار می دهید ، با سوپرلیگ مخالف بود.

خاویر تباس🔻

 

من شخصاً از ناصر الخلیفی به خاطر موضع محکمی که داشت تشکر کردم. و می توانم از او به صورت عمومی تشکر کنم. اما این اثبات بی گناهی ​​نیست که به او اجازه دهد آنچه می خواهد با فرپلی مالی انجام دهد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید