| | | |

خاویر تباس رئیس لالیگا : این همه سال پرداخت به یک عضو کمیته داوری چیز ساده و منطقی و قابل دفاعی نیست

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم بارسلونا متهم به پرداخت وجه به شرکتی است که خدماتی در زمینه تجزیه تحلیل داوری میدهد و در عین حال با داوران لالیگا در ارتباط است.تباس رئیس لالیگا در این زمینه اعتراضات و شکایاتی به یوفا کرده است خاویر تباس (رئیس لالیگا) امروز جلسه ای با تیمهای لالیگا داشت
او بعد از جلسه گفت:

🎙 مسی به بارسلونا ؟ امروز نه… او نتوانست ثبت نام کند، اما زمان زیادی باقی مانده است. امیدوارم بارسا اقدامات لازم را برای بازگرداندن او انجام دهد. من خوشحال خواهم شد. اما ما قوانین خود را تغییر نمی دهیم.”

تلاش در ادامه درباره حضور لاپورتا گفت

🎙”باید از لاپورتا برای آمدن به این مجمع تشکر کنیم، این یک نشانه مثبت است. اینکه او نمایندگان باشگاه را متقاعد کرد یا نه، بحث دیگری است، اما حضور مهم است.من با لاپورتا در مورد یوفا صحبت نکرده ام و هیچ کمپین سیستماتیکی علیه بارسلونا وجود ندارد. ما به سادگی از اتفاقی که در پرونده نگریرا افتاد ناراحت هستیم.”

تبای درباره سخنرانی لاپورتا در مجمع:

🎙 “ما در جلسه 20 دقیقه به لاپورتا فرصت دادیم تا درباره پرونده نگریرا توضیح دهد. او از موضع باشگاه در مورد عدم تاثیرگذاری بر داوران دفاع کرد و اکثر نمایندگان باشگاه به آن احترام گذاشتند، اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.لاپورتا چیز زیادی توضیح نداد. باشگاه ها حرف او را فهمیدند، اما متقاعد نشدند.لاپورتا اصرار داشت که بارسا روی داوران تاثیری ندارد و خواستار رعایت فرضیه بی گناهی شد… گفتگوها در طول جلسه آرام و محترمانه بود.”

تبای درباره سخنرانی و نظرات خودش گفت:

🎙”اگر نظر من را بپرسید، لاپورتا چیزی را روشن نکرد… او من را به بی مسئولیتی متهم کرد اما من نظرم را برای او توضیح دادم. فکر می کنم باید تعداد اظهارات خشونت آمیز را کاهش دهیم.”

تباس درباره ویدئو رئال مادرید گفت:

🎙”ویدئوی رئال مادرید؟ لالیگا هیچ نظری در مورد آن ندارد. مهم نیست فرانکو از کدام تیم حمایت کرده است.”

تبای در ادامه به اتهامات لاپورتا مربوط به دشمنی با بارسا پاسخ داد

🎙”ما تحقیقات داخلی علیه بارسلونا آغاز نخواهیم کرد، اما من به لاپورتا گفته‌ام که توضیحات او قانع‌کننده نبود. پرداخت به نایب رئیس کمیته داوران برای این همه سال چیز منطقی نیست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید