|

خشم باشگاه های لیگ برتری از مالکیت جدید نیوکاسل یونایتد و برگذاری جلسه رسمی با سازمان لیگ

به گزارش فوتبال۷۲۴ باشگاه های لیگ برتر از مالکیت اخیر نیوکاسل یونایتد خشمگین شده اند و هر 19 تیم یک جلسه اضطراری با مدیر اجرایی ریچارد مسترز و رئیس گری هافمن برگزار کردند تا شکایات خود را اعلام کنند.

مایک اشلی ، مالک سابق نیوکاسل ، روز پنجشنبه این باشگاه را به صندوق سرمایه گذاری عمومی تحت حمایت عربستان سعودی فروخت و تیم میانه جذول لیگ برتر را به یکی از قدرتمندترین باشگاه های جهان تبدیل کرد.

این تصرف برای ماه ها متوقف شده بود و علامت سوال وجود داشت که کدام یک از شرکای سعودی مدیر این باشگاه خواهند شد.

و اگرچه در نهایت لیگ برتر اجازه داد این قرارداد پیشرفت کند ، اما بقیه باشگاه ها از این تصمیم عصبانی شده اند. روزنامه دیلی میل گزارش می دهد که جلسه ای بین 19 باشگاه و لیگ برتر برگزار شد که در آن همه نگرانی های خود را به اشتراک گذاشته شد.

لیگ برتر به 19 باشگاه توضیح داد که پس از دریافت تضمین حقوقی مبنی بر تقسیم بین دولت عربستان و صندوق سرمایه گذاری عمومی ، آنها باید تصاحب پیشنهادی را قبول کنند.

منچستریونایتد ، تاتنهام و اورتون صریح ترین باشگاه ها در برابر تصاحب بودند ، در حالی که دیگران معتقد بودند که ناراحتی این سه تیم از چشم انداز رویارویی با رقیبی دیگر برای حضور در اروپا ناشی می شود ، نه مسائل اخلاقی.

باشگاه ها همچنین نگران این هستند که نیوکاسل قرارداد حمایتی پر سود برای اسپانسری پیراهن خود امضا کند ، که به آنها اجازه می دهد درآمد خود را افزایش داده و محدودیت های مالی بازی جوانمردانه خود را افزایش دهند.

نیوکاسل به این جلسه دعوت نشد و به باشگاه ها اجازه داده شد تا افکار خود را در محیط باز پخش کنند.

یکی از مدیران یکی از باشگاه های لیگ برتر توضیح داد که این مسئله عمدتا برای باشگاه های بزرگتر مطرح است ، اگرچه نگرانی هایی در مورد تأثیر آنی در حقوقها و جایگاه‌ها وجود دارد.🔻

 

“آنها عصبی هستند که مکان های ارزشمند لیگ قهرمانان به طور ناگهانی سخت تر شده است. بسیاری از باشگاه های کوچکتر نسبت به این موضوع بسیار آرام هستند.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید