داستانی از گاو نر بایرن مونیخ بول روث

بول روث اسطوره بایرن مونیخ در 75 سالگی:” من خوشحال و راضی هستم ”

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ اسطوره بایرن در روز سه شنبه فرانتس “بول” روت 75 سالگی خود را جشن گرفت.

فرانتس “بول” روت وقتی از فوتبال بی نظیر خودش صحبت می کند ، لبخند شیطنت آمیزی به لب می زند. او می گوید:🔻

“در چهار فینال اروپایی  نمی توانید سه بار پیروز شوید”و گل را شما زده باشید ، نه رونالدو ، نه مسی هیچ کس موفق نشد حتی گرد مولر در رقابتهای اورپایی نتوانستند این کار را انجام بدهند

از کلاس C گرفته تا بوندسلیگا

فقط او ، “گاو نر” ابدی بایرن. در سال 1965 روث هنوز در کلاس C در TSV Bertoldshofen بازی می کرد ، دو سال بعد او در جام برندگان جام مقابل گلاسگو رنجرز (1-0 ) بایرن را پیروز کرد تا اولین عنوان بین المللی خود را در نورنبرگ کسب کند.

 

“نه با قدرت ، بلکه با احساس زیاد” ، همانطور که او در هفتاد و پنجمین سالگرد تولد در سه شنبه به یاد می آورد ، برای او بسیار “غیرمعمول” بود.

 

در واقع پسر کشاورز ا که قبل از هر بازی دو تکه کیک می خورد ، به دلیل قدرت ابتدایی اش معروف بود. گل آغازین او در فینال قهرمانی در سال 1975 برابر لیدز یونایتد (2-0) همانطور که روث می گوید “نمایش قدرت” بود. در سال 1976 “گاو نر” یک ضربه آزاد را به دروازه مقابل سنت اتین زد تا نتیجه 1-0 شود. او در راپید وین حتی از کنار دروازه شوت زد

او امروز نیز خود را “گاو نر” می نامد

وقتی روت در سال 1966 به بایرن آمد ، سرمربی زلاتکو چایکوفسکی در مورد تازه وارد از آلگو گفت🔻

او “قدرتی مانند گاو” دارد.

دروازه بان سپ مایر تصحیح کرد:

“اما مربی ، این برای ما به معنی گاو نر است!” نام مستعار راث از بین رفته بود. امروز که خودش را معرفی می کند می گوید: “من پلیس هستم”.

 

پس از حرفه خود ، او خود را وقف دو تجارت ورزشی خود کرد. یکی در شهر زادگاهش مارکت اوبردورف توسط پسرش کلاوس ادامه می یابد ، در حالی که راث سه سال پیش شعبه دیگری را در شهر زادگاه خود واریشوفن افتتاح کرد. وی می گوید: “این تصمیم درستی بود.” به طور کلی ، او “همه کارها را دوباره انجام می دهد ، من بسیار خوشحالم و بسیار راضی هستم”.

فقط یک چیز او را تا امروز آزار می دهد: مرگ همسرش اینکا ، که در سال 2007 بر اثر سرطان درگذشت. او می گوید:

“درد همیشه وجود دارد” ، حتی اگر روت “سپاسگزار” باشد که توانسته است شریک جدید “در دوران پیری پیدا کند. “گاو نر” تولد خود را با خانواده در اطراف نوه های روفوس و فینا جشن می گیرد. او می گوید: “این زندگی من است.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید