مرسی ساید اورتون
| | | | |

دربی مرسی ساید در شهر لیورپول و ورزشگاه اورتون برگزار می شود

فوتبال724– جو اندرسون، شهردار لیورپول، حالا طرفدار دربی مرسی ساید است و می گوید که دربی باید در اواخر این ماه در ورزشگاه اورتون برگزار شود.

وی به اتلتیک گفت:

ما در جایگاه بهتری نسبت به چهار هفته قبل قرار داریم و ما توانسته ایم این مسئله را همگانی کنیم كه هیچ چیزی آنقدر مهم نیست كه باعث ایجاد اجتماع در شهر شود.

ما از آن زمان فرصت گفتگو با هواداران را داشته ایم و باشگاه ها نقش خود را انجام داده اند و این پیام را به درستی به هواداران انتقال دادند که آنها باید از تجمع دوری کنند. هر دو باشگاه این موضوع را برای طرفداران روشن کرده اند. (سرمربی لیورپول) یورگن کلوپ این موضوع را به وضوح به طرفداران گفته است.

بنابراین ما، نسبت به بازی هایی که در زمین خانگی باشگاههای ما انجام می شود حالا می خواهد در دربی مرسی ساید در گودیسون پارک به میزبانی اورتون باشد یا بازی های لیورپول در آنفیلد، اعتراضی نداریم.

دولت فقط به سمت آرامش بخشیدن به جامعه حرکت می‌کند و ارقامی که ما داریم این است که اکنون در سطح شهر ما آمار مبتلایان بالاتر رفته است. بنابراین این آشکارا یک نگرانی بزرگ است، اما اگر مردم به آنچه از آنها می‌خواهیم عمل کنند، بازی ها برگزار می‌شود.

ما وقت داشته ایم که با گروه های فنی/پزشکی صحبت کنیم و می‌توانم بگویم انجام بازی‌ها شدنی و امکان‌پذیر است. اما همچنان تصمیم‌نهایی با مسئولین است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید