| |

در آستانه دیدار با اتلتیکو‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا فندایک از مصدومیت می‌گوید

به گزارش فوتبال۷۲۴ ویرجیل فن دایک ، مدافع میانی لیورپول در حال بازگشت به مصدومیت در آستانه دیدار با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است.

ویرجیل فن دایک اعتراف می کند که “کار زیادی برای انجام دادن” دارد و نباید انتظار داشت که فرم قبل از مصدومیت شدید زانو را که 9 ماه از میادین دور شده بود ، دوباره بدست آورده باشد.

دقیقاً یک سال از تأیید این موضوع می گذرد که او از آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی رنج می برد و روز گذشته توسط جوردن پیکفورد ، دروازه بان اورتون در گودیسون درگیر چالش شدید شد.

بازیکن هلندی در مدت پیش فصل به مدت طولانی منتظر بازگشت ماند و 9 بازی از 11 بازی لیورپول را در این فصل آغاز کرد.

 

اما فندایم معتقد است که قبل از بازگشت به سطح مطلوب ، گام هایی در پیش است.

مدافع میانی گفت:🔻

 

من هنوز در راه هستم. “من می دانم که چشم های زیادی به سمت من هستند و می پرسند” آیا او به همان شیوه برمی گردد “و موارد دیگر ، اما این چیزی است که من به آن فکر نمی کنم.
“تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که در هر بازی تمام تلاشم را انجام دهم. احساس می کنم در حال پیشرفت هستم

همه می دانند که بازگشت از مصدومیت زانو چقدر سخت است. فکر نمی کنم نمونه های زیادی از بازیکنانی وجود داشته باشد که دچار مصدومیت ACL و پیچیده زانو شده باشند و پس از یک سال به بهترین حالت خود رسیده باشند.
“من کارهایی دارم که باید انجام دهم. اما من به حرف دیگران یا قضاوت آنها فکر نمی کنم. من می خواهم تا جایی که می توانم برای تیمی که در آن بازی می کنم و هوادارانی که در آنجا برای آنها بازی می کنم و کشورم، تا آنجا که می توانم خوب باشم. من برای اینها بازی می کنم

 

فندایم در ادامه گفت 🔻

 

“تنها چیزی که برای رسیدن به آنجا وجود دارد این است که بازی کنید ، بهتر شوید ، به کارهایی که انجام می دهید اطمینان بیشتری داشته باشید و به روال عادی برگردید.”تا اینجا ، اوضاع به درستی پیش می رود و من احساس خوبی دارم. اما همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد.”

 

فندایم بازی های سختی مقابل برنتفورد و منچسترسیتی قبل از استراحت بین المللی داشت اما در بازی شنبه و پیروزی 5-0 لیورپول در لیگ برتر در واتفورد عالی بود.

او قبل از بازی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید در روز سه شنبه ، گفت: 🔻

 

“من فقط در جایی که امروز هستم خوشحالم. اینگونه به آن نگاه می کنم.
“من دوباره در بالاترین سطح بازی می کنم و با شادی زیادی بازی می کنم. بدیهی است که ما برای بدست آوردن نتایج خوب بسیار سخت کار می کنیم و آنها را نیز گرفته ایم.برای پیشرفت شخصی من هنوز چیزهای زیادی وجود دارد. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که آن را روز به روز تمرین کنم. من در مصاحبه های قبلی گفته بودم که من یک روبات نیستم ، من از یک جراحت بسیار جدی برگشته ام.

فندایم درباره منتقدین گفت🔻

 

من بزرگترین منتقد خودم هستم و دقیقاً می دانم چه موقع می توانم بهتر عمل کنم ، و چه زمانی همه چیز خوب پیش می رود. نظر من این است که فقط تا آنجا که می توانم پیشرفت کنم و نسبت به چیزهایی که می بینم بسیار مطمئن هستم.

 

فندایک درباره مصدومیت گفت 🔻

 

“بدیهی است که من یک فصل خارج از بازیها بودم و پیش فصل طولانی داشتم و احساس می کردم که به تدریج با بازی و هر جلسه تمرینی پیشرفت می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید