| |

در آستانه دیدار حساس لیورپول و منچستریونایتد.کلوپ🔻 من فرگوسن نیستم ، بازی های فکری نمی کنم! کلوپ به ادعای کلاتنبورگ پاسخ می دهد

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرمربی لیورپول از اظهارات داور سابق لیگ برتر قبل از جدال سخت آخر هفته با منچستریونایتد تحت تأثیر قرار نگرفت

یورگن کلوپ پس از اینکه داور سابق لیگ برتر رئیس لیورپول را به “ریاکاری” و “بازی های ذهنی” متهم کرد ، در آستانه بازی این هفته با منچستر یونایتد ، به گفته‌های مارک کلاتنبورگ واکنش نشان داد.

وقتی مربی آلمانی – پس از باخت 1-0 تیمش در ساوتهمپتون در 4 ژانویه در دیلی میل ، اظهار داشت که کلوپ “تلاشی آشکار برای تأثیرگذاری بر یک داور” کرده است .

کلوپ در سنت مری گفت: 🔻

“اکنون می شنوم که منچستریونایتد در طی دو سال پنالتی‌های بیشتری نسبت به پنج و نیم سال دیگر داشته است.” “من نمی دانم که آیا این تقصیر من است ، یا چگونه ممکن است اتفاق بیفتد

کلاتنبورگ ، که در سال 2017 از قضاوت لیگ برتر بازنشسته شد ، خطاب به این نظرات نوشت:🔻

“اگر به نظر می رسد بازیکنان یونایتد به دنبال گرفتن ضربات پنالتی هستند ، او مانند یک ریاکار به نظر می رسد. افرادی مانند مو صلاح و [سادیو] مانه به همان اندازه توانایی استفاده از تاکتیک های مشابه را دارند.

“اگرچه این به وضوح در حال كمرنگ شدن است ، زیرا از زمان فرگی تاكنون شاهد چنین تلاش آشكار برای تأثیرگذاری بر یك داور قبل از یك بازی بزرگ نبوده ایم. کلوپ فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده بود این کار را نمی کرد.

“او باختن را دوست ندارد ، هرگز این کار را نکرده است. او ناراحت می شود. اما او اشتباه می کند که هاله ای در اطراف یونایتد وجود دارد که تصمیمات مطلوب آنها را می بیند. قبلاً زمانی که فرگی آنجا بود این امر وجود داشته است ، اما از زمان رفتنش این روند بسیار کمتر شده است.

“این بازی های فکری بود تلاشی برای تأثیرگذاری بر داور پل تیرنی و قرار گرفتن در ذهن او قبل از یک مسابقه بزرگ بین لیورپول و یونایتد در این یکشنبه

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه خود ، در آستانه جدول روز یکشنبه در آنفیلد ، در مورد اختلافات پرسیده شد.

وی به خبرنگاران گفت🔻

” من متعجب هستم که کسی در مورد آنچه من بعد از بازی ساوتهمپتون گفتم صحبت می کند
نه. آیا من تعجب می کنم که مارک کلاتنبورگ در مورد آن صحبت می کند؟ نه

“من مطمئن نیستم که چرا از او در این مورد سوال شده است ، اما خوب است که ما می توانیم مدتها پس از پایان کارش درباره او صحبت کنیم.
من سر الکس نیستم ، بازی های فکری را امتحان نمی کنم. بعد از بازی ساوتهمپتون مستقیماً از من سوال شد و یک ثانیه هم به بازی یونایتد فکر نکردم. من آمار مربوط به پنالتی ها را قبل از بازی ساوتهمپتون دیدم ، همین.
“وقتی افرادی مانند مارک کلاتنبورگ صحبت می کنند ، همیشه در مورد آنها بسیار بیشتر از آنچه که در مورد من صحبت می‌شود. شاید اگر او در موقعیت من بود پس از آن بازی های فکری انجام می داد ، اما متأسفانه من هیچ مهارتی برای انجام بازی های فکری ندارم! “

کلوپ همچنین این ایده را که به بازیکنانش دستور می دهد برای اطمینان از پنالتی به زمین بروند ، رد کرد

هرگز “من می توانم 100 درصد بگویم که هرگز ، هرگز چنین چیزی را برای هر بازیکنی که با آن کار کرده ام ذکر نکرده ام. من در زمان خود با بازیکنان زیادی کار کردم و می توانید از همه آنها بپرسید. هرگز این اتفاق نیفتاده است
“در دو بازی گذشته دو موقعیت وجود داشت که سادیو مانه یک موقعیت خطا داشت. یک هندبال [مقابل ساوتهمپتون] و یک موقعیت دیگر [در مقابل نیوکاسل] وجود داشت که سادیو به زمین نیوفتاد. اگر مردم بگویند او دایو می‌زند یا هر چیز دیگری ، این درست نیست.
“در برابر نیوکاسل ، ما تصویری داشتیم که دروازه بان روی زمین است و هر دو دست را در اطراف پاهای سادیو مانه دارد. او خود را زمین نزد ، سعی کرد گل را به ثمر برساند. من با او صحبت نکردم و نگفتم “چرا خودت را به زمین نمیزنی؟”
“اگر سادیو نیاز دایو داشته باشد ، او زمین می‌خورد. اگر نه ، پس این طبیعی است این بازیکن نیست که باید برای یک پنالتی تصمیم بگیرد ، بلکه داور تصمیم گیری می‌کند

کلوپ اضافه کرد:🔻

“بعد از بازی ساوتهمپتون ، چیزی که من واقعاً سعی کردم آن را بفهمم این بود که مردم ساکن در یک سیاره دیگر چطور آن را می بینند – اینکه هندبال هندبال نبود و خطا روی سادیو مانه پنالتی نبود.

“من فکر می کنم این آقای درموت [گالاگر ، داور سابق] در [Sky Sports ‘] داور تلوزیون بود ، و او گفت” بدون هندبال ، و هیچ پنالتی “و شما فکر می کنید بدیهی است که من اشتباه می کنم و آنها همیشه حق دارند! ”

“من پنالتی نمی خواهم که واقعا پنالتی نباشد. اما اگر پنالتی باشد خوب است که آنها آن را سوت بزنند! “

نوشته‌های مشابه