| | |

در این مطلب به 10 تا از جذاب ترین بازیهای این فصل بوندسلیگا میپردازیم.

بایرن مونیخ 4-0 بوروسیا دورتموند (هفته 11)

هانسی فلیک نمی توانست به عنوان سرمربی موقت بایرن مونیخ ، اولین دیدار را راحت و بی سر و صدا بخواهد ، هر چند که این روز متعلق به لواندوفسکی بود. مهاجم لهستانی دو بار مقابل باشگاه سابق خود دورتموند دروازه حریف را باز کرد تا اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شود که در هر 11 بازی اول فصل خود یک گل به ثمر رسانده است. و اولین کسی که بعد از 11 مسابقه 16 گل به ثمر می رساند.

آگسبورگ 3-5 بوروسیا دورتموند (هفته 18 )

اولین تجربه فلیک خوب بود ، اما شروع هالند غیرقابل وصف بود. این بازیکن 19 ساله از روی نیمکت به داخل زمین رفت و فقط 17 دقیقه نیاز داشت تا دومین بازیکن جوان باشد که در بوندسلیگا هتریک می‌کند ، این در حالی بود که دورتموند داشت نتیجه را واگذار می‌کرد.

بایر لورکوزن 4-3 بوروسیا دورتموند (هفته 21)

با وجود اولین نیمکت نشینی در بوندس لیگا برای هالند ، در هفته 21 در ورزشگاه خانگی لورکوزن کمبود گل وجود نداشت.بازیکن سابق لورکوزن امره جان گل دوم دورتموند را به ثمر رساند ولی کوین فولند گل دوم خود را در این بازی زد تا بازی را به تساوی بکشاند دقیقه 65 رافائل گوئررو گل سوم را برای دورتموندی ها به ثمر رساند تا اینگونه به نظر برسد که برنده این رقابت بازیکن پرتغالیست اما پس از دقیقه 80 لئون بیلی و لارس بندر نتیجه را به سود لورکوزن تغییر دادند تا یک بازی فوق‌العاده را شاهد باشیم.

بورسیا دورتموند 3-3 لایپزیش ( هفته 16 )

لورکوزن حتما ویدیوی 6 گل دورتموند و لایپزیش را بررسی کرده بود. دورتموند مقابل صدرنشین اون زمان بوندسلیگا عالی شروع کرد و با دو گل ویگل و برانت پیش افتاد ، اما با شروع نیمه دوم تیمو ورنر 6 دقیقه نیاز داشت تا دبل کند و بازی را به تساوی بکشد ، اما این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد سانچو بازیکن جوان انگلیسی گل سوم را برای دورتموندی ها به زد و در ادامه با ورود پاتریک شیک به زمین و گل زنی این مهاجم این مسابقه با 6 گل به تساوی کشیده شد.

اینتراخت فرانکفورت 5-1 بایرن مونیخ (هفته 10 )

اگر سفر بایرنی ها به فرانکفورت این چنین رقم نمیخورد شاید نیکو کواچ همچنان سر شغل خود باقی می‌ماند. اخراج جروم بوآتنگ در دقیقه 9 راه را برای فیلیپ کوستیچ و یارانش هموار کرد و آنها یک نتیجه باور نکردنی را رقم زدند به طوری که چهاردهمین گل لواندوفسکی در دهمین هفته در حاشیه این نتیجه بود. کواچ که نام خود را به عنوان مربی در همین فرانکفورت مطرح کرده بود حالا در مقابل همین تیم شغل خود را از دست داد.

بایرن مونیخ 6-1 وردربرمن ( هفته 15 )

در دقیقه 24 بود که راچیکا برای برمن گل زد تا برابر مدافع عنوان قهرمانی پیش بیافتند ، اما این بازی برای کوتینیو بود ، این بازیکن برزیلی که به صورت قرضی از بارسلونا به مونیخ آمده یکی از بهترین بازیهای دوران بازیگریش را انجام داد. او در پایان نیمه اول یک گل زد و یک پاس گل به لواندفسکی داد تا بایرن برنده به رختکن برود. در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر رساند و یک پاس به مولر داد که منجر به گل شد ، در نتیجه کوتینیو با سه گل زده و دو پاس گل بهترین بازیکن زمین شد.

لایپزیش 1-3 شالکه (هفته 6 )

بهترین نمایش امین هریت بازیکن اهل مراکش باشگاه شالکه در هفته ششم مقابل لایپزیش بود. هریت مسئول رهبری ضد حمله های تیمش در ردبول آرنا بود و این کار را با یک گل و یک پاس گل به رابی ماتوندو نوجوان ولزی به بهترین شکل انجام داد و در نتیجه ناگلزمان به عنواناین سرمربی لایپزیش برای اولین بار طعم شکست را چشید.

یونیون برلین 3-1 بورسیا دورتموند ( هفته 3 )

دورتموند که هفته اول و دوم را فوقالعاده شروع کرده بود هواداران فوتبال شانس کمی برای تیم تازه وارد برلینی قائل بودند اما یونیون برلین در هفته سوم بوندسلیگا مقابل زنبورها یک شگفتی رقم زد. این اولین پیروزی تاریخ باشگاه یونیون برلین در بوندسلیگا بود.

بایرن مونیخ 1-2 بایر لورکوزن (هفته 13)

و اما نوبت سفر لورکوزن به مونیخ میرسد. بایرن مونیخ که تحت هدایت فلیک در چهار بازی 16 گل زده بود و هیچ گلی دریافت نکرده بود به نظر نمی رسید کار دشواری داشته باشد، اما در آن روز فوتبال روی خوشش را به تیم مهمان نشان داد و با وجود حمله های زیاد مونیخی ها و زدن دو توپ به تیر دروازه آنها ناکام ماندند و لورکوزن بازی را دو بر یک برد تا به نوار پیروزی های شاگردان فلیک پایان ببخشد.

لایپزیش 8-0 ماینتس ( هفته 10 )

روزی که شانس هم با ماینتس یار نبود و این تیم با هشت گل در مقابل لایپزیش تخریب شد. تیم ناگلزمان با نتیجه پنج بر صفر هم رکورد جدیدی برای باشگاه ثبت کرده بود اما این برای تیمو ورنر کافی نبود، او در گل و پاس گل هتریک کرد تا سومین بازیکن بوندسلیگا لقب بگیرد که از سال 1992 در شش گل تاثیرگذار بوده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید