| |

دل آلی درخواست انتقال به پاری سن ژرمن را به مدیریت تاتنهام رسما اعلام کرده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ دله آلی ، هافبک تاتنهام هاتسپور از دانیل لوی رئیس هیئت مدیره خواسته است مانع انتقال احتمالی خود به پاری سن ژرمن در این ماه نشود.

پاری‌سن‌ژرمن در تابستان مشتاق جذب آلی بود و علاقه آنها به این بازیکن انگلیسی پس از استخدام مائوریسیو پوچتینو که آلی را به عنوان یکی از مهیج ترین هافبک های جوان بازی در دوران حضورش در اسپرز تبدیل کرده بود ، بیشتر شده است.

 

ژوزه مورینیو نسبت به نگرش و تلاش آلی نگران است و در نتیجه او را نیمکت‌نشین می کند و نتایج بدون آلی در تیم فقط عزم مورینیو را برای حفظ این بازیکن 24 ساله در حاشیه تقویت کرده است.

رئیس راضی به انتقال قرضی آلی است و پاری سن ژرمن مشتاق رسیدن به یک معامله است ، اما منابع به 90 min تایید کردند که مذاکرات به دلیل تمایل طرف فرانسوی برای درج گزینه خرید در توافق بی نتیجه مانده است.

لوی نمی خواهد که آلی به طور دائم جدا می شود زیرا او هنوز هم معتقد است که این هافبک می تواند به یکی از بهترین های جهان تبدیل شود ، بنابراین پیشنهاد او این است که آلی با قراردادی شش ماهه بدون هیچ گزینه ای جدا شود.

 

با این حال ، پی‌اس‌جی ترجیح می دهد یک معامله بلند مدت ، به طور ایده آل 18 ماهه داشته باشد ، و آنها در تلاش هستند تا فرصت جذب آلی در تابستان 2022 را فراهم کنند.

آلی برای لوی روشن ساخته بود که می خواهد به پوچتینو و پی اس جی بپیوندد زیرا این فرصت واقعی را برای بازگشت دوباره مسیر حرفه ای خود می داند. او نگاه به مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان سال آینده دارد و امیدوار است که با یک فرم خوب بتواند برای اولین بار از ژوئن 2019 به تیم ملی انگلیس فراخوانده شود.

متقاعد کردن لوی برای گوش دادن به هیچ وجه قطعیت ندارد ، به ویژه اینکه موناکو ، که در حال حاضر توسط پائول میچل ، مربی سابق انتقال اسپورز هدایت می شود ، به صراحت اعلام کرده است که آماده پذیرش خواسته های رئیس اسپرز برای قرارداد کوتاه مدت و بدون گزینه خرید است.

با این حال ، آلی تمایل خود برای پیوستن به قهرمان لیگ 1 را پنهان نکرده است ، آنها به اسپرز هشدار داده اند که برای پایان دادن به قرارداد نقل و انتقالات ژانویه منتظر نمی مانند.

هر سه طرف – اسپرز ، پاری سن ژرمن و آلی – مشتاق رسیدن به توافق در مورد انتقال هستند ، اما این ویژگی های این معامله است که تاکنون مشکل ساز شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید