| | | |

دوناروما: میلان معنای زیادی برای من دارد

جانلوئیجی دوناروما، ملی پوش ایتالیایی اذعان کرد نمی تواند کمک کند اما بهترین عملکردش را برای میلان ارائه خواهد کرد و همچنین گفت که همیشه از کریستیانو رونالدو می ترسد.

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که دوناروما می تواند در تابستان از میلان جدا شود، اما این دروازه بان اصرار دارد که با باشگاه دوران کودکی اش صادق و رو راست بوده است. وی در گفتگو با آژانس خبری ANSA گفت:

رنگ های روسونری معنای زیادی برای من دارد، به خاطر این که من در این جا رشد کرده ام. من همیشه هوادار میلان بوده ام و هر چند نمی توانم کمکی بکنم، اما بهترین عملکردم را برای این پیراهن ارائه می کنم. هدف شماره یک که بین من و باشگاه مشترک است، آماده کردن خود برای آغاز فصل است. هدف شخصی من این است که همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه دهم و تلاش کنم که حداقل گل های ممکن را دریافت کنم.

و دوناروما از زمانی که استفانو پیولی هدایت میلان را بر عهده گرفته است، عملکرد خوبی داشته است. کمک به دیاولو برای کسب رده هفتم در سری آ و ثبت 10 کلین شیت طی 24 مسابقه قبل از تعلیق فصل.

اما این بازیکن 21 ساله اعلام کرد که در طی قرنطینه به علت همه گیری شیوع کرونا ویروس، در خانه تمرین می کند. وی همچنین اعتراف کرد که همیشه نگران بازی مقابل بازیکن جادویی یوونتوس، کریستانو رونالدو است:

من با مهاجمان بزرگ زیادی رو به رو شده ام، اما همیشه بیشترین ترس و نگرانی ام از رویارویی با رونالدو بوده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید