| |

دیوید بنتلی: من نمی‌دانم چه فکری در تیم حاکم است.از قرارداد لوئیز شوکه شدم

به گزارش فوتبال۷۲۴ ، دیوید بنتلی ستاره سابق  آکادمی آرسنال در اواخر دهه ۹۰ معتقد است نیمی از تیم آرسنال یا باید فروخته شوند و یا اخراج !
او می‌گوید تیم نیاز به تغییر فراوان است و مایکل ارتتا به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد و مشکلات پیش رو بر عهده مدیریت است

او گفت:
من نمی دانم تفکر قالب در سطح هیئت مدیره چیست زیرا آرسنال باید نیمی از تیم را بیرون کند و بازیکنان خوب را نگه‌دارد . این کار دشوار است اما می توان انجام داد. مشکل اصلی این است که ما نمی دانیم انها چقدر در تیم‌خوب جواب خواهند داد

او می‌گوید دیوید لوئیز به عنوان نمونه اشتباهات فعلی این باشگاه است.

من نمی دانم که آیا این به دلیل عدم آمادگی برای ورود بازیکنان است یا تمدید با چهار بازیکن ، ولی دیوید لوئیز مشکل ساز است. او یک بازیکن فنی عالی است ، اما اگر می خواهید جوانان را شکل دهید و یک ذهنیت برنده ایجاد کنید ، آیا او واقعاً کارایی دارد؟ من از قرارداد جدید او در تیم شگفت زده شدم.

من نمی دانم چرا آنها به دنبال این نبودند که گری جیمز کیهیل یا شخص دیگری را به جای لوئیز بیاورند. شاید لوئیز شیک تر و معروف‌تر باشد. کیهیل توانایی عالی دارد و او بیشتر مناسب آرسنال بود.

درباره الگوی مدیریت او تیم لیورپول را مثال میزند
دیوید بنتلی گفت

شما به لیورپول و منچستریونایتد نگاه می کنید .آنها در تلاش هستند کار لیورپول و منچستر را انجام دهند. آنها یک پایه محکم را بنا می کنند که به بازیکنان اجازه می دهد خود را نمایش دهند. اگر شما یک ستون محکم و قوی از تیم جوان داشته باشید، راحت تر می توانند به این امر بپردازند. در عوض ، آرسنال به دنبال بازیکن در خارج تیم می رود و به نظر می رسد آسیب پذیر باشد.

آرسنال در حال حاضر با هفت بازی باقیمانده در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و با 11 امتیاز فاصله نسبت به چلسی که در رده چهارم قرار دارد ، بسر می‌برد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید