|

دی بیاجیو سرمربی جدید اسپال شد

به گزارش فوتبال۷۲۴، اسپال لئوناردو سمپلیجی را برکنار کرده و با مربی سابق تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا، جیجی دی بیاجیو، به توافق رسیده است.

طبق گفته اسکای اسپورت ایتالیا، در حال حاضر سمپلیجی از اخراج خود با خبر شده است و دی بیاجیو روز دوشنبه قرارداد خود را امضا می کند.

این تصمیم پس از شکست ۲-۱ خانگی در برابر ساسولو گرفته شد که باعث شد این باشگاه با ۱۵ امتیاز از ۲۳ بازی، در منطقه سقوط از سری آ در جدول رده بندی قرار بگیرد.

آنها در این فصل تنها در چهار مسابقه برنده شده اند، سه بازی را با تساوی به اتمام رسانده اند و ۱۶ باخت را تجربه کرده اند.

این پایان یک سفر بسیار طولانی برای سمپلیجی ۵۲ ساله است، زیرا او در دسامبر ۲۰۱۴ وقتی که این باشگاه هنوز در سری سی بود، کار خود را در اسپال آغاز کرد.

او آنها را برای اولین بار پس از ۲۳ سال به سری بی برد و سپس در فصل بعدش آنها را به سری آ رساند و به انتظار ۴۹ ساله هواداران این تیم برای دیدن بازیهای تیم محبوبشان در سری آ پایان داد.

سمپلیجی دستاوردهای قابل توجه خود را با اسپال ادامه داد و آنها را در رقابتهای سری آ در سه فصل متوالی ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نگه داشت.

این اولین تجربه مربیگری دی بیاجیو در یک باشگاه است، زیرا او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در راس مربیگری تیم زیر ۲۰ سال ایتالیا بوده و سپس از ۲۰۱۳ تا چند ماه قبل مربیگری تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا را عهده دار بود.

این مربی ۴۸ ساله همچنین در دوره انتقال بین جیمپیرو ونتورا و روبرتو مانچینی در سال ۲۰۱۸ دو بازی به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم بزرگسالان آتزوری نشست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید