نبیل فکیر
| | | | | |

رئال بتیس در ازای 50 میلیون یورو نبیل فکیر را به میلان یا آرسنال می فروشد

فوتبال724– نشریه اسپانیایی آ اس می گوید، باشگاه های آرسنال و میلان در مورد نبیل فکیر پرس و جویی انجام داده اند اما رئال بتیس بر روی این بازیکن قیمت 50 میلیون یورویی گذاشته است.

شایعاتی در مورد خروج فكیر از باشگاه مستقر در سویا در تابستان پیش رو به گوش می رسد، در حالی كه باشگاه سابق او المپیك لیون حق 20٪ از فروش آتی او را دارد، از این رو مشخص می شود که چرا بتیس خواستار چنین رقمی است.

این بازیکن 26 ساله در 23 بازی برای بتیس، از زمان آمدن از باشگاه فرانسوی المپیک لیون در تابستان گذشته، هفت گل به ثمر رسانده است.

در واقع، این خرید به عنوان یک انقلاب مهم برای لس وردیبلانکوس تلقی می شد و به طور گسترده ای گزارش شده است که یک باشگاه دیگر می تواند تابستان آینده فکیر را از بیتس ببرد.

ماه گذشته، الدسمارکو گزارشی را در دیلی استار منتشر کرد مبنی بر این که توپچی ها تابستان گذشته حتی قبل از ترک لیون، با او گفتگو داشتند، اما او قصد عزیمت به سویا را داشت.

دنی سبایوس به پایان قرارداد قرضی یکساله خود شمال لندن را سمت رئال مادرید ترک خواهد کرد و حتی پیشنهاداتی وجود داشته است که وی بتواند در تابستان امسال به بتیس بازگردد.

در گزارشی مشابه در fichajes.net آمده است که رئال مادرید بعد از بازی خوب نبیل فکیر در آخرین مسابقه لالیگا که با پیروزی 2-1 بتیس در خانه لوس بلانکوس همراه بود به وی علاقه مند شده است.

در همین حال، گزارشی پنج هفته پیش در آ اس ادعا می كرد كه میلان نیز علاقه ای به ملی پوش فرانسوی است اما بودجه 40 میلیون یورویی آنها برای این بازیکن بعید است برای راضی کردن بتیس کافی باشد.

رئال بتیس احتمالاً در این فصل سهمیه اروپایی را از دست خواهد داد و به همین دلیل نیاز به فروش بازیکنان ستاره خود دارد. جیووانی لوسلسو، پائو لوپز و جونیور فیرپو از جمله کسانی بودند که تابستان گذشته این باشگاه را ترک کردند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید