رئال مادرید
| | | | |

رئال مادرید خواهان جذب مائورو ایکاردی شد

به نقل از موندو دپورتیوو، رئال مادرید دوباره علاقه خود را به مائورو ایکاردی، مهاجم پاریس سنت ژرمن، اعلام کرده است.

این خبرگزاری اذعان کرد که مهاجم آرژانتینی در حال حاضر به طور قرضی به مدت 2 سال از اینتر به پاریس پیوسته است. اما او تابستان امسال با هزینه ای حدود 70 میلیون یورو در بازار حاضر خواهد شد. این در حالیست که آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، علاقه ای به استفاده از این ستاره آرژانتینی ندارد.

این مهاجم 27 ساله شروع خیلی زود در لیگ فرانسه شروع به بازی های ثابت کرد. اما به دلیل بازگشت کاوانی از مصدومیت به تیم توماس توخل، اخیراً زمان بازی وی کاهش یافته است. ایکاردی در این فصل در 31 بازی برای پاریسی ها توانسته 20 گل به ثمر برساند. اما درمورد آینده طولانی مدت وی در این باشگاه همچنان تردیدهایی وجود دارد.

هنوز مشخص نیست آینده ستاره این تیم نیمار، که خیلی به بازگشت به تیم سابق خود نزدیک بوده است. و همچنین پایان قرارداد ادینسون کاوانی در پایتخت فرانسه ماندنی است یا خیر؟

با توجه به شرایط کاوانی، گفته می شود که او فصل بعد در تیم روخی بلانکوس توپ خواهد زد و این می تواند راه را برای حضور دائمی مائورو ایکاردی در پاریس هموار کند.

رئال مادرید تابستان گذشته 60 میلیون یورو برای خریدن لوکا یوویچ، مهاجم صرب خود هزینه کرد. لوکا یوویچ هنوز نتوانسته فرصت کافی را برای بازی بدست آورد. اخیراً این بازیکن 21 ساله جای خود را در تیم 18 نفره زیدان از دست داده و ماریانو جایگزین او شده است.

آمار گلزنی بسیار پایین خط حمله رئال مادرید ممکن است آنها را مجبور به جذب مائورو ایکاردی کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید