رئال مادرید ماسیمیلیانو آلگری را برای جایگزینی زین الدین زیدان انتخاب می کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ رئال مادرید پس از اطلاع از تمایل زین الدین زیدان برای کناره گیری از سمت خود در تابستان ، مذاکرات با ماسیمیلیانو آلگری ، سرمربی سابق یوونتوس را تسریع کرده است.

اواخر روز چهارشنبه مشخص شد که زیدان سرانجام تصمیم خود را به بازیکنان و هیئت مدیره در سانتیاگو برنابئو ابلاغ کرد و اعلام کرد که قصد دارد فوری از آنجا خارج شود.

 

این خبر دقیقاً تعجب آور نبود ، زیرا اکثر گزارش ها در ماه گذشته تایید می کردند که پایان کار زیزو‌ نزدیک است و حتی برخی حتی حاکی از این است که این تصمیم هفته ها قبل گرفته شده است ، بنابراین رئال هفته ها به جستجوی گزینه‌های احتمالی پرداخته و آلگری را انتخاب کرده است. در صورت رفتن زیدان او در بالای لیست است

خوب ، ما اینجا هستیم. زیدان جدا شده است ، حتی در حالی که ما هنوز منتظر تایید رسمی هستیم و طبق گفته AS ، گفتگوها با آلگری افزایش یافته و رئال آماده است تا مربی سابق یوونتوس را به عنوان یک پیشنهاد رسمی برای تحقق رویای خود در مدیریت برنابئو معرفی کند

پیشنهادهای زیادی از طرف های ایتالیایی ، از جمله اینتر و رم ، مورد توجه آلگری قرار گرفت ، اما او همه آنها را رد کرده بود به این امید که فرصت مدیریت رئال را پیدا کند و به نظر می رسد که صبر و شکیبایی نتیجه داده است.

 

تصمیم برای تمرکز بر آلگری پس از تصمیم مسئولان باشگاه درمورد انتخاب کاندیدای دیگر ، رئیس آکادمی ، رائول گونزالس بوده است که در کاستیا بماند و به دور از کانون توجه به توسعه خود ادامه دهد.

آنتونیو کونته ، مدیر دیگری که نام او در شایعه سازی بسیار تأثیرگذار است ، آنتونیو کونته که تنها چند هفته پس از قهرمانی اینتر ، تیم را ترک کرد.

مارکا ادعا می کند کونته یک گزینه است ، زیرا هدف او جایگزینی زیدان و لوپتگی در فصل 2018/19 بوده است و موندو دپورتیوو نیز این موضوع را تایید می کند ، اما AS تأکید می کند که احتمال امدن کونته در برنابئو بسیار کم است.

رئال هفته ها است که نگاه خود را به آلگری معطوف می کند و اکنون آماده اجرای برنامه خود است. آنها مرد سابق یوونتوس را می خواهند و قبلاً در مورد اعضای تیم اتاق پشتی که دوست دارد با خود بیاورد بحث کرده اند.

همه علائم نشان می دهد که یک معامله با آلگری منصفانه منعقد خواهد شد ، اما رائول و کونته به عنوان گزینه های اضطراری همچنان در رادار هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید