| |

رئیس لیون آرسنال را مقصد جدی هوسم عوار می‌داند

به گزارش فوتبال۷۲۴ رئیس تیم المپیک لیون ، ژان میشل اولاس در صحبت با لو پروگرس ، وقتی سوال زیر را از او پرسیدند ، آرسنال را محتمل‌ترین تیم دانست

آیا امکان دارد هوشم عوار بماند؟

“از نظر مالی ، آرسنال مانند بقیه است و هوسم می توانست با خود بگوید بهترین کار ماندن در کنار ما است. “

سکوت کامل رادیویی کاملی درباره این بازیکن است. لیون از ماه آگوست ، از طریق مدیر فنی خود ادو ، از آرسنال خبری نداشته است ، هنگامی که او با مدیر ورزشی تیم جونینیو تماس گرفت تا در مورد امکان معامله بازیکن با متئو گوندوزى و پول نقد بحث کند. المپیک لیون این را رد کرد و از آن زمان هیچ سوالی برای بازیکن از طرف هیچ باشگاهی وجود نداشته است.

فرانس فوتبال با برادر و مشاور این بازیکن ، براهیم تماس گرفت و از او پرسید که آیا هوسم علاقه ای به آرسنال دارد یا شرایطی که بازیکن قبل از شروع این پنجره تابستانی برای خود تعیین کرده بود ( ترک لیون فقط به یک باشگاه که در حال حاضر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است ) هنوز پابرجا بود.
براهیم ترجیح می دهد حتی در صورت فشار مطبوعات در این مورد اظهار نظری نکند.

اولاس قصد ندارد مورد فشار قرار گیرد و فروش را با قیمت پایین در چند ساعت پایانی پنجره انتقال انجام دهد

قیمت درخواست شده 60 میلیون یورو باقی مانده است و مدیران لیون باور ندارند که آرسنال توانایی خرید جوانان فرانسوی را دارد .آنها معتقدند این بازیکن آینده خود را در لیگ برتر قبل از تابستان امسال به طور جدی در نظر نگرفته بود ، اما اگر قصد انتقال به انگلیس را داشت ، اولویت او منچسترسیتی خواهد بود. با این وجود به نظر نمی رسد علی رغم علاقه دیرینه پپ گواردیولا به این بازیکن ، آنها پیشنهادی را ارائه دهند.

بنابراین ، توپچی ها اگر بتوانند 60 میلیون یورو خواسته شده را ارائه دهند ، در موقعیت اصلی باقی می مانند‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید