فلورنتینو پرز
| |

رئیس پلیس سابق ادعا می کند پرونده قدیمی کاسو نگریرا قبلا به دلیل درگیر بودن رئال مادرید کنار گذاشته شده است

خوزه مانوئل ویارخو، پلیس مخفی سابق، رئال‌مادرید را به دست داشتن در “کاسو نگریرا” متهم کرد و مدعی شد که دولت اسپانیا بیش از یک دهه پیش از این پرونده مطلع بوده است.

 

ویارخو، که خود به چندین جنایت از جمله پولشویی، جاسوسی و مشارکت در فعالیت های مجرمانه متهم شده است، ادعا می کند که در سال 2012 از “خرید داوران” آگاه شده است.

 

در دو نوبت، در سال 2014، او ارتباط برقرار کرده است. این را به دولت وقت اطلاع داد، اما این پرونده پیگیری نشد.

 

او به جاسوسی از ساندرو روسل، رئیس سابق بارسلونا، و هیئت مدیره بارسلونا، به عنوان بخشی از مأموریت خود برای جاسوسی و ایجاد شواهد نادرست در کمپین‌های بدنام کردن جناح‌های سیاسی حامی استقلال کاتالونیا، اعتراف کرد. Cronica Libre به برخی از شهادت‌های او دسترسی داشت.

 

🎙دو یادداشت اطلاعاتی من وجود دارد، دو یادداشت اطلاعاتی که قرار است ببینیم. یکی از کم و بیش اواخر سال 2012 و دیگری مربوط به سال 2014 است که می گویم این یک موضوع فوتبالی است، حتی به مشکلات داوری و اینها اشاره می کنم، اما همانطور که قبلاً گفته بودم ظاهراً رئال مادرید نیز درگیر این موضوع بوده است. کسی علاقه ای به ادامه آن خط [تحقیق] نداشت.»

 

 

این عملیات جاسوسی که بر روی شخصیت‌های مختلف کاتالونیا انجام شد، ظاهراً توسط دولت مستقر در آن زمان، حزب راست‌گرای حزب مردمی (Partido Popular) انجام شد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیوندهای نزدیکی با این حزب دارد و طی سال‌ها با اعضای مختلف حزب ارتباط داشته است.

 

اینکه آیا نامه ویارخو درست است یا نه، باید ثابت شود. او در گذشته به فریب متهم شده است، اما به همان اندازه مسئول افشای تعدادی رسوایی است. از آنجایی که این یک نوار افشا شده از شهادت او است، هنوز مشخص نیست که آیا این اظهارات بیشتر از این هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید