رانگنیک
| | | | | |

رالف رانگنیک : اعتماد میلان به زلاتان ابراهیموویچ “کمی” منطقی بود

فوتبال724– رالف رانگنیک گفت در صورت جایگزینی استفانو پیولی به عنوان سرمربی، زلاتان ابراهیموویچ کهنه سرباز آث میلان را با بازیکن جوانتر جایگزین می کرد.

رانگنیک قرار بود بعد از پایان فصل جای پیولی را روی نیمکت بگیرد. ولی نتایج درخشن میلان در 13 بازی پایانی نظر مدیران را تغییر داد.

رالف رانگنیک به گازته دلو اسپرت گفت:

آنچه شما باید بپرسید این است: چرا میلان به سمت من روی آورد؟ آنها چه کاری می خواستند انجام دهند؟ شاید آنها به دنبال تغییر بنیادی بودند.

رالف رانگنیک گفت:

این سبک من نیست که روی یک بازیکن 38 ساله تمرکز کنم، نه به خاطر استعداد، بلکه به این دلیل که من ترجیح می دهم ارزش ایجاد کنم و استعداد پرورش دهم.

وی گفت:

به نظرم این ایده برای من تكیه كردن به ابراهیموویچ یا سیمون کیائر به تیم كمك كرد، اما این فقط روش من برای دیدن چیزها است، لزوما درست یا غلط نیست. وقتی ایبرا گفت كه من را نمی شناسد، اشتباه نگفت. من هرگز او را ملاقات نکرده ام.

رالف رانگنیک گفت:

ابتدا در اواخر ماه اکتبر توسط میلان با من تماس گرفتند، که تیم سه امتیاز از منطقه سقوط فاصله داشت.

من هرگز در مورد آن صحبت نکردم در ملاء عام. من می خواهم این را روشن كنم كه من هیچ وقت قرارداد امضا نكردم و یا بند و توافقی نداشتم. تا سه هفته پیش من با ردبول گره خورده بودم. در مورد میلان، آنها بهترین تیم بعد از توقف بازی ها به دلیل کروناویروس بودند، بنابراین تغییر مربی عاقلانه و قابل احترام نبود.

پیولی لیاقت حفظ شغل خود را داشت و من از نوع شخصیت او قدردانی می کنم، زیرا در مصاحبه ها همیشه به اهداف متمرکز می شد. اینکه آیا این تصمیم درستی برای میلان در میان مدت و بلند مدت است موضوع دیگری است.

رالف رانگنیک در پاسخ به اینکه میلان چه کاری باید انجام دهد، گفت:

هدف مشخصی مانند مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تعیین کنید، زیرا هیچ کس از بازی در لیگ اروپا لذت نمی برد.

آنها یک نمونه کامل و موفق فقط در فاصله 30 کیلومتری از میلان دارند: آتلانتا یک سوم میلان گردش مالی دارند، اما در جدول بالاتر از میلان فصل را به پایان رساندند. به این دلیل است که آنها سرمایه گذاری هوشمندانه انجام می دهند، یکی از بهترین آکادمی های جوانان در اروپا را دارند و این فقط بخاطر جیان پیرو گاسپرینی نیست، این یک ساختار تیمی است.

من همچنین تحت تأثیر شیوه فوتبال آنتونیو کونته در اینتر که بسیار پیچیده، فعال و پرخاشگر است هستم. ایده من درباره فوتبال همیشه در مورد حفظ سرعت بالا، فشار و ضد فشار بوده است، چیزی که در آمریکا آنها اکنون “رالف بال” می نامند. اکنون همه بازیکنان جوان در آکادمی های ما با آن رشد می کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید