| |

رسمی : منچستریونایتد رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت منصوب کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از اسکای اسپورت ،پس از جدایی اوله گونار سولسشر، منچستریونایتد اعلام کرد که رالف رانگنیک تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

منچستریونایتد رالف رنگنیک را به عنوان سرمربی موقت خود تا پایان فصل منصوب کرد.

اسطوره باشگاه، اوله گونار سولسشر و یونایتد پس از تحقیر 4-1 در واتفورد، راه خود را از هم جدا کردند و شیاطین سرخ اعلام کردند که به دنبال یک سرمربی موقت تا پایان فصل هستند.

رانگنیک، 63 ساله، نقش خود را به عنوان رئیس ورزش و توسعه در لوکوموتیو مسکو ترک می کند تا جای خالی اولدترافورد را که مایکل کریک به طور موقت آن را کسب کرده بود، بدست اورد.

رانگنیک، که انتصابش منوط به شرایط ویزای کار است، پس از پایان فصل 2021-2021، نقش مشاور تیم با قراردادی دو ساله را برعهده خواهد گرفت.

رانگنیک که به دلیل فلسفه گگن پرسینگ و تأثیر بر برخی از درخشان‌ترین مربیان بوندسلیگا مشهور است، کار خود را با باشگاه شهر خود ویکتوریا بک‌نانگ آغاز کرد.

رانگنیک پس از حضور در تیم هایی مانند اشتوتگارت، هوفنهایم، هانوفر و شالکه، ا لایپزیگ در بوندسلیگا با یونایتد وارد قرارداد شپ

رانگنیک در 293 بازی در لیگ برتر آلمان، 120 پیروزی با درصد برد 41 درصد به دست آورده است، هرچند که در خارج از کشورش سابقه خاصی ندارد.

در واقع، رانگنیک در دوران مربیگری خود تنها دو بار با یونایتد روبرو شده است، زمانی که هدایت شالکه را بر عهده داشت.

شیاطین سرخ در رده هشتم لیگ برتر قرار دارند، با پنج امتیاز از چهار تیم برتر و 12 امیتاز فاصله از چلسی.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید