روابط دخیا و منچستریونایتد همچنان مجهول و مبهم است

به گزارش فوتبال۷۲۴ دروازه بان منچستر یونایتد ، دیوید دخیا ، در میان رقابت ناگهانی دین هندرسون در 10 ماه گذشته ، در مورد آینده خود در اولدترافورد “خوشبین نیست” و انتظار می رود پیش از فصل آینده با اوله گونار سولسشایر صحبت کند.

دروازه بان شیاطین سرخ هندرسون در تابستان گذشته از یک قرارداد دو ساله موفق در شفیلد یونایتد بازگشت و در طول رقابت ها 26 حضور در همه رقابت ها انجام داد ، از جمله 13 بازی در لیگ برتر.

اگرچه دخیا در بیشتر فصل همچنان شماره یک باقی مانده بود ، اما در دو ماه آخر از مارس به بعد وظایف زیادی بین این دو در مسابقات مختلف تقسیم می شد.

هیچ مخفی نبوده است که هندرسون از داشتن شماره یک باشگاه و کشور ناامید است. این بدان معناست که سولسشر تصمیم بزرگی برای تصمیم گیری دارد ، اما دخیا هنوز از هیچ چیز مطلع نشده است.

اسپن می نویسد که دروازبان اسپانیایی که 10 سال پیش به یونایتد پیوسته است ، همچنان مشتاق بازی منظم در بالاترین سطح است. مانند هندرسون ، به نظر می رسد که او به یک نقش پشتیبان رضایت نخواهد داد.

گفته می شود که دخیا قصد دارد برای جایگاه خود بجنگد و در مورد نقش خود از سولسشائر توضیحات و اطمینان را درخواست خواهد کرد ، اگرچه او فقط در صورت تایید هندرسون به عنوان بازیکن اصلی ترجیح می دهد که باشگاه را ترک کند.

 

گزارش شده که هندرسون از اینکه او برای شروع فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال ماه گذشته نادیده گرفته شد ، بسیار عصبانی بود ،( یونایتد در ضربات پنالتی 11-10 شکست خورد). دی خیا در ضربات پنالتی موفق به مهار نشد و سپس ضربه خود را از دست داد.

بعید به نظر می رسد که یونایتد بتواند دخیا و هندرسون را در فصل آینده حفظ کند. سولسشر قادر به ادامه جابجایی این دو نخواهد بود و مجبور است بین یکی تصمیم بگیرد. به محض این که اتفاق بیفتد ، انتظار می رود هرکس به عنوان شماره یک انتخاب نشود ، برای انتقال فشار وارد کند.

گزینه جایگزین فروش هر دو دروازه بان و جایگزینی آنها با شخص جدید است. جانلوئیجی دوناروما به نظر می رسد پیش از انتقال آزاد مورد انتظار به پاری سن ژرمن از او صحبت شده است ، اما جان اوبلاک ، بازیکن اتلتیکو مادرید مدتهاست که با یونایتد در ارتباط است.

با این حال یافتن خریدار برای دو دروازه بان ، یکی از آنها یک قرارداد عظیم به ارزش نزدیک به 400،000 پوند در هفته درد سخت است

 

یونایتد قبلاً تأیید کرده است که سرخیو رومرو در پایان این ماه با پایان یافتن قراردادش آزاد می شود ، در حالی که جوئل کاسترو پریرا ، بازیکن درگیر نیز حضور خواهد داشت.

انتظار می رود تام هیتون در نقل و انتقالات رایگان از استون ویلا به یونایتد بیاید ، در حالی که گزینه سوم لی گرانت پیشنهاد تمدید قرارداد خود را دارد. یونایتد همچنین ناتان بیشاپ را نیز در اختیار دارد که گمان می رود یکی از اعضای با ارزش تیم تمرین باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید