دیاز پورتو
| | | | |

روبن دیاز پیش از دیدار برابر پورتو : برای قهرمانی به منچسترسیتی آمده ام

فوتبال724– کنفرانس خبری روبن دیاز پیش از دیدار برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا:

روبن دیاز:

من واقعا خوشحالم که اینجا هستم و می توانم در تیمی مانند منچسرسیتی فرصت بازی پیدا کنم. بدیهی است که این یکی از دلایل آمدن من به اینجا است، به خاطر باشگاه و نحوه بازی که آن ها برای پیروزی انجام می دهند. به ویژه در این مسابقه.

دیاز:

بدیهی است که سیتی در یک گروه از تیم های بزرگ حضور دارد که می توانند برنده شوند. برخی نزدیک هستند، برخی هم کمی دور هستند اما هر سال از صفر شروع می شود. این یک سال جدید است، بازیکنان جدیدی در تیم حضور دارند.

دیاز:

ما همه چیز را مرور خواهیم کرد، همه چیزهایی که به درستی انجام دادیم تا به یاد بیاوریم، سعی خواهیم کرد که به پیشرفت و تغییرمان ادامه دهیم.

دیاز:

تیم به خوبی از من استقبال کرد. من همیشه فکر می کردم که در تیم هر بازیکنی نیاز دارد تا برای خود یک رهبر باشد. همیشه برای تیم و گروه یک رهبر وجود دارد اما شما قبل از هر چیزی باید خود را کنترل کنید.

دیاز در مورد بازی برابر پورتو :

پپ اکنون دوست من است. وقتی در بنفیکا بازی کردیم، دیگر در آن جا حضور ندارم. فصل گذشته خوش شانس نبودیم اما در سال گذشته این گونه نبودیم. فوتبال این است، و گاهی پیروز می شوی و گاهی پیروز نمی شوی. این فقط یک بازی دیگر است.

دیاز:

فشار در این جا بیشتر است. در بنفیکا به بازی کردن برای پیروزی عادت کردیم و این جا نیز هدف یکسان است، (همیشه پیروز شویم) اما شرایط و سطح متفاوت است و فشارهای زیادی را متحمل می شوی، خیلی زیاد. به همین دلیل به این جا آمدم.

دیاز:

من در تمام زندگی ام بر اساس اینکه یک رهبر برای خود هستم کار کرده ام، و اینکه بتوانم با خود منظم باشم و در جایی که می خواهم کار کنم. همه چیز با شخصیت من منطبق است. همه چیز را همانطور که هستم انجام خواهم داد و به کار کردن به روشی که همیشه بودم ادامه خواهم داد.

آیا وقتی که در برابر کشور خود بازی می کنی انگیزه بالاتری داری؟

دیاز:

این فقط یک بازی دیگر است، تمرکز بر روی پیروزی و ارائه بهترین است، چیز بیشتری وجود ندارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید