رومنیگه ورنر
| | |

رومنیگه از اظهارات ورنر متعجب است، رفتار ورنر با باشگاه بایرن در آلمان بی سابقه است

فوتبال724- نظرات تیمو‌ ورنر در‌چند روز گذشته مدیرعامل بایرن‌مونیخ، کارل هاینز رومنیگه را شگفت ‌زده کرده است.

کارل هاینز رومنیگه مدیرعامل بایرن مونیخ اظهار داشت که وی از اظهارات تیمو ورنر مهاجم لایپزیگ “شگفت زده” شده است.

ورنر که با لیورپول در حال مذاکره است، گفته بود ترجیح می دهد به خارج از بوندسلیگا برود، تا در بایرن‌مونیخ بازی کند.

ورنر به بیلد گفت:

بایرن یک باشگاه عالی است، ما نیازی به صحبت درباره آن نداریم و هانسی فلیک ثابت کرده است که او در این فصل سرمربی خوبی است. اما اگر قرارباشد از لایپزیگ جدا شوم، من ترجیح میدهم بجای بایرن،به خارج از آلمان بروم.

چالش رفتن به لیگ دیگر کمی بیشتر از بازی در بوندس لیگا برای من جذاب خواهد بود.

البته این مهم است که احترام متقابل در حد امکان وجود داشته باشد. به همین دلیل من لایپزیگ را در آن زمان انتخاب کردم و به همین دلیل این باشگاه را برای مرحله بعدی به عنوان یکی از مواردی انتخاب می کنم که به آن حساس هستم.

بایرن معمولا باشگاهی نیست که قبلاً اینگونه علناً توسط بازیکنی مخصوصا آلمانی رد شده باشد، و رومنیگه اعتراف می کند که از اظهارات ورنر واقعا تعجب کرده است.

وی به بیلد گفت:

واقعاً، هیچ چیز دیگر مرا متحیر نمی‌کند، اما من هرگز ندیده ام که یک بازیکن در پاسخ به شایعات در ملاء عام اینگونه اظهار نظر کند.

با این وجود، غول های باواریایی حتی بدون ورود احتمالی ورنر همچنان خط حمله مرگباری دارند. رابرت لواندوفسکی با 25 گل، چهار گل بیشتر از ورنر، صدر جدول گلزنان بوندس لیگا را دارد، و در همین فصل رومنیگه هنوز هم به دنبال جذب لروی سانه از منچسترسیتی است.

با وجود لواندوفسکی، سانه احتمالاً موقعیت محبوب خود در سمت چپ را به دست می آورد، پستی که تیمو ورنر هم در ‌همان منطقه بازی می‌کند، و این انتقال میتواند بر‌ روی تصمیم ورنر تاثیر مستقیم بگذارد، زیرا با وجود سانه، پریشیچ(احتمالا بایرن او را جذب می‌کند) و کینگزلی کومان رقابت در این پست شدید میشود، مخصوصا که آلفونسو دیویس نیز توانی بازی در این منطقه را دارد.

رومنیگه ابراز امیدواری کرده است که سانه را با قیمت مد نظر بایرن جذب کند، مخصوصا با توجه به قرارداد سانه با سیتی و تأثیر کروناویروس بتوانند با قیمت بهتری او را جذب کنند. از طرفی پپ گواردیولا و مدیریت سیتی هیچ علاقه‌ای برای فروش کمتر از رقم ارزیابی خود درباره سانه ندارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید