|

رومنیگه :«یوفا به فکر “هفته فوتبال” است: مدلی شبیه دور نهایی لیگ قهرمانان در لیسبون»

طبق گفته مدیرعامل بایرن مونیخ ، کارل هاینتز رومنیگه ، لیگ قهرمانان می تواند چهره جدیدی پیدا کند. همانطور که این مدیر 65 ساله عصر چهارشنبه در “FCB.tv” گفت، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) یه چیزی بنام “هفته فوتبال” فکر کند. شبیه دور نهایی مسابقات در لیسبون در تابستان گذشته، هم نیمه نهایی و هم فینال را می توان فقط در یک شهر برگزار کرد. یکنفر می خواهد “کمی شبیه  سوپر بول ( سوپربول مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی، بالاترین سطح حرفه‌ای فوتبال آمریکایی در جهان) ” در ایالات متحده آمریکا برود. #رومنیگه گفت: “به نظر من خوب به نظر می رسد.”

تورنمنت لیگ قهرمانان سال گذشته به دلیل کرونا در پایتخت پرتغال برگزار شد. رومنیگه آن را “بزرگترین هیجان” خواند. از مرحله یک چهارم نهایی در لیسبون، بازی ها بصورت تک حذفی انجام شد. در پایان، باشگاه بایرن مونیخ به عنوان قهرمان شناخته شد.

رومنیگه در حال حاضر مرحله گروهی را در مرحله اول به عنوان یک مشکل ارزیابی می کند. مدیر عامل بایرن مونیخ گفت: «این موضوع دارد کمی” کسل کننده” می شود.» او از محافل یوفا شنیده بود که در مورد جذابیت مرحله گروهی بحث شده است. او هیچ جزئیاتی ارائه نکرد. به عنوان مثال، بایرن مونیخ در هفته چهارم مسابقات دور گروهی این فصل، صعود زودهنگام خودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید