|

رونالدو نازاریو در مورد مسی کریستیانو روماریو و امباپه در رئال مادرید صحبت می کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ رونالدو نازاریو مهاجم سابق اینترمیلان و آث‌میلان آرزو می کند که ای کاش همان ذهنیت لئو مسی یا کریستیانو را داشت و از اینکه به اندازه کافی با بوبو ویری در اینتر بازی نمی کرد پشیمان است.

این مهاجم افسانه ای مهمان برنامه Twitch Bobo TV بود که توسط کریستین ویری مهاجم سابق ایتالیا به همراه نیکولا ونتولا، آنتونیو کاسانو و دانیله آدانی میزبانی می شد.

رونالدو با ویری و ونتولا در اینتر و با کاسانو در رئال مادرید بازی کرد.

روی کاغذ، زوج مخوف او با ویری یکی از هیجان انگیزترین زوج‌های سری آ در پایان دهه 90 بود، اما مصدومیت های مداوم رونالدو باعث شد هواداران اینتر نتوانند به طور مداوم بازی مهاجمان را با هم تماشا کنند.
رونالدو نازاریو گفت: 🔻

“من می خواستم به هر قیمتی با ویری بازی کنم.”
به دلیل مصدومیت، ما بازی های زیادی را با هم انجام ندادیم، مایه شرمساری است. ویری فقط برای بازی با من به اینتر پیوست، او می توانست به هر باشگاه بزرگ دیگری بپیوندد.

رونالدو در دوران حرفه ای خود دو جام جهانی را به دست آورد. اولین بازی او در سال 1994 بود، زمانی که او حتی یک دقیقه در مسابقات میزبانی ایالات متحده آمریکا بازی نکرد.
رونالدو نازلریو ادامه داد: 🔻

از روماریو و ببتو چیزهای زیادی یاد گرفتم.” آنها برای من الهام بخش بودند، حتی با‌اینکه روماریو یک حرامزاده بود، او بازیکنان جوان را مجبور می کرد کفش هایش را تمیز کنند یا برایش قهوه بیاورند.چند سال بعد، در سال 1997 من بازیکن مهمی بودم. من قبلاً توپ طلا را برده بودم و در طول تمرین برای کوپا آمریکا، روماریو ناگهان به من گفت: “آماده شو، امشب بیرون می رویم، نگران نباش. او نردبانی را برای بالا رفتن از دیوار هتل آماده کرده بود و یک تاکسی در آن طرف منتظر ما بود.ما ساعت 5 صبح برگشتیم و روز بعد در تمرین خسته بودم. فهمیدم که روماریو عمدا این کار را کرد تا من را خسته کند و جایگاهم را در ترکیب اصلی به دست آورد.

برزیل در فینال جام جهانی 1998 مقابل فرانسه شکست خورد، اما رونالدو بار دیگر در سال 2002 با زدن دو گل در فینال مقابل آلمان، جام را به دست آورد.
این مهاجم سابق همچنان به شدت در فوتبال حضور دارد و مالک وایادولید در اسپانیا و کروزیرو در برزیل است.
این ستاره فوتبال در مورد ستاره‌های امروزی مانند مسی یا کریستیانو رونالدو گفت:🔻

«مسی فوق‌العاده، بازیکنی قدرتمند و تکنیکی است. او می خواهد در هر بازی گلزنی کند. نیمار بازیکن برتر دیگری است. امیدوارم او بتواند با برزیل چیزی به دست آورد، اما او در خانه به دلیل زندگی خصوصی اش مورد انتقاد قرار گرفته است.

رونالدو نازاریو ادامه داد:🔻

با این وجود، این نسل از فوتبالیست ها در خارج از زمین بهتر از ما هستند.
آنها خوب غذا می خورند و زیاد می خوابند. برای ما برعکس بود،و البته تعداد زنانی که داشتیم. فقط به داشتن همین ذهنیت فکر کنید…”

رونالدپ نازاریو درباره بهترین مهاجم حال حاضر جهان گفت 🔻

بنزما، هیچ شکی در آن نیست. لواندوفسکی بعد از او و هالند شماره 1 خواهد شد، اما دو نفر دیگر در حال حاضر بهتر از او هستند.
امباپه نیز واقعا قوی است. من خوانده ام که او قراردادی 50 میلیون یورویی در سال با رئال مادرید امضا کرده است. مطمئناً ما در زمان اشتباه بازی کردیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید