روکو کمیسو
| | |

روکو کمیسو رئیس فیورنتینا پس از شکست 4-3 مقابل اینتر ماندن کیه زا در فلورانس را تایید نکرد

فوتبال724– روکو کمیسو رئیس فیورنتینا پس از شکست 4-3 مقابل اینتر ناامید بود. “ما دو بار پیش بودیم و مسابقه را نبردیم.” ویولا تا دقیقه 86 با نتیجه 3-2 پیش بود اما دو گل دریافت کرد تا در سن سیرو 4-3 شکست بخورد.

رئیس فیورنتینا روکو کمیسو به DAZN گفت:

این فوتبال است. شما برنده می شوید، می بازید، همه در عرض چند دقیقه یا چند ثانیه

من گفتم امروز صبح اینتر احتمالاً بهترین تیم ایتالیا است، ما جوان هستیم و فکر می کنم از فصل گذشته قویتر هستیم اما هنوز در حال یادگیری هستیم. یک تساوی منصفانه بود، زیرا ما دو بار پیش بودیم و مسابقه را نبردیم.

فرانک ریبری با پاس های جادویی دو گل خلق کرد و اگر دوشان ولاهویچ در پایان کار موقعیت را هدر نمی داد، یک گل دیگر هم به ثمر می رسید.

ریبری خارق العاده بود، فدریکو کیه زا به خودش آسیب رساند، اما این اتفاقات می افتد. ما در دو بازی اول فصل گذشته شکست خوردیم، در بازی با یوونتوس به تساوی رسیدیم و فکر می کنم تا هفته 5 برنده نبودیم. بنابراین این در حال حاضر یک پیشرفت است و ما این فصل خود را در سری آ بهتر خواهیم دید.

صوفیان آمبارات اولین بازی برای ویولا را انجام داد، زیرا در پیروزی یک بر صفر هفته گذشته مقابل تورینو محروم بود.

هدف این است که در نیمه بالای جدول بمانیم و همه ما واقعاً می خواهیم بهتر از جایگاه 10 فصل گذشته عمل کنیم. من اطمینان دارم که ما این کار را خواهیم کرد، زیرا تیم امسال بسیار قوی تر است.

كیه زا در فیورنتینا می ماند؟

خواهیم دید، مگر نه؟ هفته آخر بازار نقل و انتقالات است و همه چیز ممکن است. بازار فیورنتینا بسته نیست، بنابراین هفته آینده شاهد این کار خواهیم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید