هاجسون اینتر
| | | | | |

روی هاجسون مربی سابق اینتر : جیمز میلنر شبیه خاویر زانتی است

فوتبال724– روی هاجسون مربی سابق اینتر گفت: “جیمز میلنر و خاویر زانتی شباهت هایی دارند” و زانتی به عنوان “بخشی از امضای سباستین رمبرت” به نراتزوری پیوست.

هاجسون قبل از بازی میلان و اینتر در گفتگو با پادکست فوتبال ایتالیا گفت:

او به عنوان یک بازیکن بزرگ خریده نشد، او به این دلیل خریده شد که اینتر می خواست یک مهاجم به نام سباستین رمبرت را به خدمت بگیرد و زانتی نیز به عنوان بخشی از معامله همراه او شد.

او از زمان ورودش هیچ ستاره ستاره ای نداشت. از همان ابتدا کاملاً واضح بود که او از نظر توانایی جسمی توانایی فوق العاده ای دارد. حتی تا به امروز، تنها شخص دیگری که من با او کار کرده ام و چنین مشخصات فردی دارد ظرفیت جسمی جیمز میلنر بود.

او توانایی جسمی باورنکردنی برای دویدن، ادامه دادن به دویدن و هرگز تسلیم نشدن نداشت. توانایی بزرگ دیگری که داشت توانایی خارج شدن از موقعیت های تنگ و فشرده بود. در موقعیت های بسیار نزدیک به حریف توپ برای او ارسال می شد و شما فکر می کردید “او نمی تواند با این مسئله کنار بیاید، او توپ را از دست می دهد زیرا حداقل دو بازیکن در اطراف او هستند” ولی او توپ را از بین مدافعان حریف خارج می کرد.

حرفه عالی خاویر در آن دو فصل با من شروع شد اما هرچه بزرگتر شد بهتر و بهتر شد. نمی توانم صادقانه بگویم که به بازیکنی که بعدا تبدیل شد را در او می دیدم.

او خودش را به بازیكنی تبدیل كرد كه دیدیم زیرا او فوتبالیستی بسیار فداكار بود و در دانستن آنچه می توانست و نمی تواند انجام دهد و بهترین نتیجه را می برد بسیار عاقل بود.

من یک ارتباط مستقیم بین زانتی و جیمز میلنر، که اکنون در لیورپول است، می بینم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید