|

ریوالدو: دلیل خرید برایتویت را نمی فهمم

ریوالدو، اسطوره سال های نه چندان بارسلونا، از اقدام سران باشگاه برای خرید برایتویت و عدم اعتماد به بازیکنان جوان باشگاه انتقاد کرد.

با این خرید موافق نیستم و دلیل آن را نمی فهمم. به دو دلیل. اول از همه اینکه آن ها او را در زمانی خارج از زمان عادی نقل و انتقالات خریدند و به بازیکنان جوان باشگاه اعتماد نکردند. همچنین در چند روز گذشته نشانه هایی از پیشرفت در تیم دیده می شد و نیاز مبرمی به خرید مهاجم نبود. با کمال احترام باید عرض کنم من شک‌ دارم که او بازیکنی باشد که باشگاه در مقطع کنونی به آن نیاز دارد.

ریوالدو در ادامه در مورد شایعات اخیر باشگاه مبنی بر ساخت خبرهای دروغ درباره بازیکنان واکنش نشان داد و آنرا 《ناراحت کننده》دانست.

شایعات همیشه بازیکنان را ناراحت میکند، حالا تصور کنید وقتی متوجه می شوید این شایعات از سمت خود باشگاه باشد واکنش شما چیست.بازیکنانی که در حال حاضر در باشگاه حضور دارند سمبل باشگاه هستند و وفاداری خود به تیم را حتی در جلسات تمرینی ثابت کرده اند.

ریوالدو در ادامه از بازگشت گواردیولا استقبال کرد.

با اتفاقات رخ داده در تیم منچسرسیتی، واقعا فرصت خارق العاده ای است تا این اتفاق رقم بخورد. البته این به روند بارسا تا پایان فصل بستگی دارد. اگر ستین در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا عملکرد خوبی داشته باشد نیازی به تغییر مربی نیست. اما اگر اتفاقات طور دیگری رقم بخورد و ستین خواسته های هواداران را برآورده نکند، فرصت مناسبی است تا باشگاه به دوران اوج خودش بازگردد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید