ریکاردو پریرا
| | | | |

همه می خواهند در تورنمنت های بزرگ و مقابل تیمهای بزرگ بازی کنند!

فوتبال 724پاریسن ژرمن یکی از باشگاه هایی است که به دقت وضعیت ریکاردو پریرا مدافع ملی پوش پرتغالی را در نظر دارد. هوادران پاریسی نیز به شدت از آمدن او استقبال کرده اند و یکی از خواسته های آنها خرید این مدافع برای فصل بعد است. در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیز خبرهای بسیاری در این مورد شنیده می شود. ریکاردو پریرا اخیرا مصاحبه ای با “Telefoot” داشته و در این رابطه صحبت کرده است. بخشی از صحبتهای او را می خوانیم. او قبل از صحبت درباره جایگاه لسترسیتی در جدول و رتبه سوم روباه ها اینگونه آغاز کرد:

 نشان دهید که کارها را به خوبی انجام می دهید. من با کسی ارتباط مستقیم نداشته ام اما خوب است بدانید این یک نکته مثبت است. من به یادگیری و کارکردن ادامه می دهم.

او اینگونه ادامه داد:

همه چیز به خوبی پیش می رود. من مرتب بازی می کنم و درحال پیشرفت هستم. همه می خواهند در تورنمنت های بزرگ و در مقابل تیمهای بزرگ بازی کنند و این به نظرم طبیعی است. البته! من برای این موضوع آماده ام. اما ما فصلی فوق العاده را سپری کردیم و ممکن است فصل بعد در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم. هر چیزی محتمل است و خواهیم دید که چه خواهد شد!

گفتنی است پریرا در این فصل (2020-2019) در 28 بازی برای لستر سیتی در پریمیرلیگ به میدان رفته و موفق شده 3 گل و 2 پاس گل را به ثبت برساند. او در سال 2018 با مبلغ 22 میلیون یورو از پورتو جدا شد و به لسترسیتی پیوست.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید