| | |

زدراوکو کوزمانوویچ: “من در زمان اشتباه به اینتر نقل مکان کردم”.استراماچونی بهترین مربی من در اینترمیلان‌بود

به گزارش فوتبال۷۲۴ زدراوکو کوزمانوویچ بازیکن سابق اینترمیلان و بازیکن فعلی تیم مالاگا از شزایط و‌وضعیت تیم سابقش می‌گوید 🔻

در سال 2013 ، با کسب تجربه ، به ایتالیا بازگشتید

🎙من در اشتوتگارت خوب بازی کردم ، بنابراین از اینترمیلان تماس گرفتن و من گفتم بله. می خواستم به ایتالیا برگردم. دو یا سه پیشنهاد دیگر داشتم ، اما اینتر فرصت خوبی برای من بود. اگرچه کمی دشوار بود ، زیرا در آن روزها تیم یک تغییر مداوم از بازیکنان و مربیان داشت. بازی در اینتر وقتی که 30 نفر در ترکیب بودند کار آسانی نبود. اگر در یک بازی اشتباه کنید ، در بازی بعدی با بازیکن دیگری جایگزین خواهید شد. اما این یک تجربه فوق العاده بود ، من تقریباً سه سال در میلان ماندم. بازی با زانتی ، کامبیاسو ، میلیتو ، ساموئل ، استانکوویچ بسیار خوب بود و این نسل طلایی بود.

فکر می کنید در زمان اشتباه به اینتر نقل مکان کرده اید؟

🎙 بله ، و از این بابت متاسفم. در آن سال ها ما در لیگ اروپا بازی کردیم ، اما می توانستیم و باید بهتر بازی می کردیم. بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب بودند که مشکلات مختلفی داشتند. گذشته را نمی توان تغییر داد ، اما من همیشه با لبخند یاد آن دوره می افتم.

شما با استراماچونی ، مازاری ، مانچینی کار کردید. با کی راحت تر بودی؟

🎙استراماچونی. او بود که مرا به اینتر آورد. او جوان بود و دائماً تحت فشار بود. اما او شخصیتی عالی و مربی بزرگی بود. مازاری هم خوب بود. او از نظر تاکتیکی قوی بود. او از ناپولی آمد و برای او نیز یک صعود بود. مانچینی همچنین یک مربی عالی است و این را نتایج او در تیم ملی تایید می کند. او و پراندلی استاد بزرگ هستند.

 

بازیکنان نسبت به موراتی چگونه برخورد كردند؟

🎙ما بازیکن هستیم و باید فقط به آنچه در زمین می گذشت فکر می کردیم. در آن لحظه ، من به همه آنچه در اطراف اتفاق می افتاد اهمیت ندادم. من این تغییرات را پذیرفتم و مانند هم تیمی هایم فقط روی زمین متمرکز بودم. ما به چیز دیگری فکر نمی کردیم.

 

نظر شما در مورد ناکامی اینتر در لیگ قهرمانان چیست؟

🎙من از این خیلی ناراحتم. اینتر از ترکیب بسیار قدرتمندی برخوردار است و تیم از گروه حذف شد. من صمیمانه در مورد نراتزوری نگران هستم و دیدن اینکه چه اتفاقی می افتد دردناک بود. اما اکنون تیم باید به قهرمانی بپردازد. مالکان در تیم سرمایه گذاری می کنند. بازیکنانی مانند ویدال ، لوکاکو و لاوتارو حضور دارند و کونته مربی قدرتمندی است. اینتر یک ترکیب عالی دارد و در پایان فصل ، نراتزوری باید حداقل یک جام بدست آورد. اگر این اتفاق نیفتد ، مطمئناً می توان فصل را ناکام دانست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید